"Covid dodatak se ne može dovoditi u vezu s izborima", mantra je koju je prvi puta tijekom pregovora s umirovljeničkim udrugama izrekao ministar rada i mirovinskog sustava Josip Aladrović. Sličnu smo konstrukciju mogli čuti i od umirovljenika, ali i od ostatka Vlade, pa i premijera osobno. "Ovo nije kupovanje glasova, ovo je potez odgovorne Vlade", poručio je Andrej Plenković u srijedu na predstavljanju covid dodatka umirovljenicima.
S druge strane, oporba je uvjerena kako se radi o još jednom HDZ-ovom predizbornom triku. To potkrepljuje i obavijest voditelja Izbornog stožera HDZ-a Grada Zagreba, Zvonimira Milasa, koju je uputio predsjednicima temeljnih ogranaka stranke u metropoli. Čini se kako će HDZ svoju kampanju na lokalnim izborima temeljiti upravo na covid dodatku.
Forsiranje covid dodatka
“U prilogu vam šaljem informacije o Vladinom covid-dodatku za umirovljenike – za najranjiviji sloj našega stanovništva, te vas molim da tu informaciju komunicirate sa svima onima u vašem okruženju na koga se ona odnosi”, poručio je Milas u obavijesti koju je objavio Jutarnji list.
On sugerira svim članovima da se aktivno uključe u kampanju i traži od njih da komuniciraju sa svojim “prijateljima, znancima, susjedima, rođacima, na radnom mjestu, u umirovljeničkim, društvenim i kulturnim udrugama, športskim klubovima i zavičajnim zajednicama”, s ciljem promocije politike HDZ-a i njihova gradonačelničkog kandidata Davora Filipovića. U obavijesti stoji i savjet da se u kampanji što više treba koristiti informacija o covid dodatku.
Sponzoriranje na Facebooku
Čini se kako zagrebački izborni stožer HDZ-a nije čuo mantru s očetka priče, a premijer ju je očito zaboravio, sponzoriravši objavu o covid dodatku na društvenim mrežama. Sve je platio, zna se - HDZ.