"Ne radi se o velikim donatorima koji bi mogli biti bitni i izvršiti utjecaj na mene", ustvrdio je danas Nadan Vidošević na konferenciji za novinare na kojoj je predstavio privremeno izvješće o financijskim troškovima kampanje. Na konferenciju je doveo neke od svojih donatora, a koju je završio instrukcijom medijima:
"Nemojte samo pisati kako smo kućevni, nego pišite u kakvom nam je stanju država".
Dosad je u kampanji prikupio 3,739.100 kuna, između 2. rujna i 16. prosinca potrošio je 3,498.758 kuna od kojih je najveći dio potrošen na oglase u medijima, ponajprije televiziju, a planira ukupno potrošiti 5.5 milijuna kuna do kraja kampanje. Iz toga proizlazi da mu nedostaje dva milijuna kuna.
Objavio je kako mu je u iznosima do 50 tisuća kuna donirano ukupno 1.369 milijuna kuna, u iznosima od 50 do 90 tisuća kuna 1.405 milijuna, dok je samo 664.250 kuna prikupio od donatora koji su mu dali više od 300 tisuća kuna. Nije naveo tko su ta dva velika donatora, no kaže kako nije siguran, ali da misli kako među njegovim financijerima nema privatnih tvrtki s javnim ovlastima.
Među donatorima - nitko 'poznat'
Nikola Kanižaj iz karlovačke tiskare "Lana" dao mu je 100 tisuća kuna, a na konferenciji je izjavio: "Nije mi žao, dao bih mu još". Da je Vidošević jedini kandidat koji može pomoći Hrvatskoj u gospodarskoj krizi, smatra i donator Goran Foretić čija se tvrtka bavi IT tehnologijama.
"Hvala gospodi, samo neke od njih znam od prije, a većinu sam osobno upoznao prije petnaest minuta. To mi je najveći kompliment", kazao je Vidošević za goste svoje tiskovne konferencije, pohvalivši ih da je trebalo hrabrosti da doniraju kampanju nezavisnog kandidata.
Detaljno financijsko izvješće predat će Državnom izbornom povjerenstvu najkasnije 19. prosinca.
Prethodni članci:
arti-200912140285006 arti-200912140488006 arti-200912150043006