VELIKA RAZLIKA: /

Za kampanju imali 11,5 milijuna kuna, a potrošili 15,5

Image
Foto: PIXSELL, Goran Stanzl
10.12.2015.
17:06
PIXSELL, Goran Stanzl
VOYO logo

Od 11,5 milijuna kuna prihoda donacije su iznosile 7,3 milijuna, a vlastita sredstva 4,2 milijuna kuna.

Image
FINANCIJSKO IZVJEŠĆE: /

Živi zid kampanju za parlamentarne izbore završio s minusom

Image
FINANCIJSKO IZVJEŠĆE: /

Živi zid kampanju za parlamentarne izbore završio s minusom

Trošak izborne promidžbe za 12 izbornih jedinica iznosio je 15,5 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za osvojena saborska mjesta dobit će 10,6 milijuna kuna

HDZ poručuje da će manjak prihoda nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova za izbornu promidžbu.

Naime, za svako osvojeno zastupničko mjesto u Hrvatskom saboru svaka stranka, odnosno koalicija dobiva 180 tisuća kuna. Budući da je Domoljubna koalicija osvojila 59 mjesta mogla bi dobiti 10,6 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rok do 30. prosinca

HDZ ističe da je Državnom izbornom povjerenstvu u zakonskom roku predala financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe, a da će ga javno objaviti na web stranici u zakonskom roku.

DIP je izbornom sudionicima dao rok do 30. prosinca da javno objave svoja financijska izborna izvješća.

HDZ poziva i ostale političke stranke i koalicije da na transparentan način objave svoje financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo