Ta prepreka mogla bi biti sudski spor, odnosno više njih koje se vode već cijelo desetljeće u slučaju 66. inženjerske pukovnije koja je izgradila dio autocesta i njezini djelatnici sada se spore s državom.
Njihov je predstavnik Ljubo Ćesić Rojs i on kaže da neće mirno gledati da ceste odlaze u koncesiju dok ljudi koji su ih gradili za to nikad nisu plaćeni.
"Na osnovi sudskih sporova u kojima 66. pukovnija od države potražuje 540 milijuna kuna plus kamate, mi ćemo zatražiti da se na dionice koje je ta pukovnija gradila stavi zabilježba dok država ne priloži dokaz da je te ljude platila za izvedene radove. No, takav dokaz oni nemaju", kaže Ćesić Rojs za Novi list.
Neka Kalmeta objasni...
Ako bi sud prihvatio taj zahtjev, to znači da na nekoliko dionica, odnosno ukupno sto kilometara autocesta, a među njima je i dionica Kupjak – Vrbovsko, postojala zabilježba, vjerojatno privremena mjera zabrane raspolaganja dok traje sudski spor. Takav zahtjev prema sudu, kaže Rojs, priprema se i ići će uskoro.
"Pukovnija je gradila cestu za dva milijuna eura po kilometru, a u vrijeme Božidara Kalmete cesta se gradila za 15 milijuna eura po kilometru, neka on prije bilo kakve inicijative objasni kako je to moguće", kaže Rojs. Svjestan je, kaže, stanja u državi, ali misli da postoji i drugi način da se namakne dio novca umjesto davanja cesta u koncesiju.