Da je osmijeh ključ svega najbolje znaju turistički djelatnici koji se kroz radni vijek susreću s brojnim zadacima. Ova sezone skrivali su ga ispod maske, ali teška sezona na kraju bila je i uspješna. Dvadeset i sedmero najboljih od najboljih sinoć je za svoj rad primilo priznanje - koji je njihov ključ uspjeha neki od njih otkrili su Andrei Žarak.
Više od 40 godina života Anđelko je posvetio ugostiteljstvu, koje u njemu i dalje budi strasti.
"Kad vi jednoga gosta koji je možda nervozan i ode od vas s jednom pozitivnom energijom u koju ste vi dali dio sebe to je nešto najljepše što može biti u životu", rekao je Anđelko Duvančić, konobar i voditelj hotela u Segetu Donjem.
U svom radnom vijeku prošao je brojne situacije, ali turističku sezonu poput ove još ne pamti.
"Nije bilo predsezone možemo reći, a onda je krajem sedmog mjeseca mogu vam reći bio napad gostiju koji su tražili krevet više", priča Duvančić. O hotelskim krevetima brinu se domaćice. Pandemija im je dala dodatni posao, ali za dobar tim tu nema brige.
"2020. smo odradili unatoč toj pandemiji savršen posao gdje su gosti prepoznali naš trud i zalaganje i ocijenili su nas s najboljim ocjenama", rekla je Ana Bilić, voditeljica domaćinstva hotela u Župi dubrovačkoj.
Za biti najbolji od najboljih potrebno je pratiti svaki detalj - koji će Aninu oku teško promaknuti: "To nisu samo sobe, to su i te javne površine, to su dekoracije, to je razgovor s gostima".
Više pogledajte u prilogu.