Nezadovoljni prodavači na zagrebačkom groblju Mirogoj, kojim upravljaju Gradska groblja odlučili su za 24sata progovoriti o osebujnom natječaju, točnije neobičnoj dodjeli četiri mjesta na atraktivnim lokacijama za prodaju pored najvećeg zagrebačkoga groblja na kojima će niknuti kućice za prodaju cvijeća, svijeća, suvenira.
Naime na rok od 10 godina, sva četiri mjesta su dobile četiri tvrtke koje su osnovane desetak dana prije objave poziva: Verdura, Camelia Flor, Tulipan trgovina i Jaglac. Također sve te četiri tvrtke ponudile su u lipu istu cijenu za četiri različite lokacije: 3510 kuna mjesečno, odnosno deset kuna više od prvoga konkurenta.
Obrtnici tako otkrivaju kako je poziv objavljen u petak poslije podne te da su imali samo četiri radna dana za prikupljanje dokumentacije. No ono što im nije jasno kako su tek osnovane tvrtke uspjele ako nisu znali da će poziv biti objavljen.
Direktor bez komentara
"Nama ga nitko nije najavio nego smo ga vidjeli slučajno. Na otvaranje ponuda nismo pozvani, što bi inače bila uobičajena praksa. Otvara se sumnja i da su znali koje cijene smo ponudili mi ostali jer su sve četiri digle ponudu za 10 kuna. Žalbe nisu dopuštene", objašnjavaju obrtnici.
Osim toga tri od četiri novoosnovane tvrtke za kontakt u sudskom registru imaju isti obrazac maila: ime.prezime999@gmail.com, a samo su različita imena vlasnika. Isto tako niti jedna tvrtka nema telefon na koji se može kontaktirati.
Direktor Gradskih groblja Patrik Šegota kako piše 24sata nije htio razgovarati o slučaju telefonski, nego nam je poslao poruku da pošaljemo upit i da ćemo ga sigurno dobiti.