Središnje mjesto kampanje zauzimaju žene – one su zvijezde najnovijeg TV spota poznatog branda Heineken gdje, pjevajući hit Bonnie Tyler „I Need a Hero“, u klubovima i na ulicama Los Angelesa traže svoje heroje te muškarcima složno poručuju: „Pravi frajeri znaju mjeru“. Spot, koji potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg, danas započinje i s emitiranjem na hrvatskim TV postajama, a dostupan je i OVDJE.
„Štetna i pretjerana konzumacija alkohola jedan je od najvećih rizika za našu kompaniju i od nje nitko ne profitira. Želimo da se uz naše proizvode vežu pozitivna iskustva i da kvaliteta bude iznad kvantitete. Upravo zato redovito provodimo kampanje o odgovornoj konzumaciji, a ovaj smo put naglasak stavili na žene – ohrabrujući ih da potaknu muškarce da piju umjereno“, poručila je Branka Slaveska, predsjednica Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Kampanji su u Hrvatskoj pridružila i poznata lica: Andrea Andrassy, Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Saša Lozar te dizajnerski dvojac ELFS koji su, koristeći popularni hashtag #herowanted, kroz svoje kolumne te na društvenim mrežama pokrenuli raspravu o umjerenosti u piću i poručili kako je ona – cool.
„Moderate Drinkers Wanted“ nova je u nizu globalnih HEINEKENOVIH inicijativa čiji je cilj promovirati odgovornu konzumaciju alkohola. U 2014., kompanija je u suradnji s poznatim DJ-om Arminom Van Buurenom pokrenula kampanju „Dance More, Drink Slow“ koja je u Hrvatskoj predstavljena u sklopu popularnog festivala Ultra Europe. Kao članica HEINEKEN grupe te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i HEINEKEN Hrvatska provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt „Tko pije, taj ne vozi“, godinu kasnije kampanju „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akciju „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.