poslali poruku vladi i stožeru /

Udruga Glas Poduzetnika: 'Odmor u Hrvatskoj je siguran, želimo da cijeli svijet to zna'

Image
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell

Hrvatski turistički djelatnici, ugostitelji i poduzetnici odlučili su reagirati na afirmativan način i poslati pozitivnu poruku u svijet

25.6.2020.
11:03
Grgo Jelavić/Pixsell
VOYO logo

Iz Udruge Glas poduzetnika (UGP) u četvrtak su poručili kako je odmor u Hrvatskoj siguran te kako se turistički djelatnici i ugostitelji drže sigurnosnih preporuka.

"Hrvatski turistički djelatnici i ugostitelji drže se preporuka i propisa vezanih za sprečavanje širenja korona virusa i pozivamo sve turiste da dođu u Hrvatsku te države EU da ne zatvaraju granice prema Hrvatskoj. Mi smo ozbiljni i profesionalni", rekao je član Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a Vedran Jakominić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Udruge u priopćenju navode kako i ove godine turistička sezona na Jadranu puni novinske stupce, ali ne po dobrom.

"Propusti kod organizacije teniskog turnira u Zadru bez pridržavanja propisanih mjera zaštite te neadekvatna reakcija nakon prvih vijesti o zaraženim natjecateljima doveli su u opasnost i ono malo turističke sezone kojoj smo se nadali", ističu iz Udruge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napominju pritom kako je izostala pravodobna reakcija Ministarstva turizma i HTZ-a nakon što je vijest o tenisačima pozitivnim na korona virus "poharala sve svjetske medije i izazvala vrlo negativne reakcije o epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj".

Udruga Glas Poduzetnika okuplja brojne poduzetnike koji se bave turizmom, ugostiteljstvom i pratećim djelatnostima.

''Učinit ćemo sve što je u našoj moći kako bismo spasili turističku sezonu i egzistenciju naših zaposlenika. Neke države EU poput Slovenije i Austrije već su najavile mogućnost ponovnog zatvaranja granica prema Hrvatskoj, a mnogo rezervacija za koje su se turistički djelatnici zadnjih mjeseci borili doslovno je otkazano preko noći. Šteta koja je turizmu i gospodarstvu napravljena je velika.''

''U našim ugostiteljskim lokalima i smještaju ulažemo izniman trud kako bi naši gosti imali vrhunski doživljaj odmora u Hrvatskoj, naše hrane, kulture i prirodnih ljepota. Mi i naši zaposlenici dajemo sve od sebe da maksimalno kvalitetno i sigurno uslužimo naše goste, uz poštivanje svih mjera dezinfekcije i distanciranja i korištenje propisane zaštitne opreme. Hrvatska mora biti otvorena, ali mora biti i sigurna, za to brinemo svakodnevno'', rekla je Gordana Fabijanić, vlasnica poznate konobe Didova Kuća na Pagu, koja je već godinama jedan od preporučenih restorana u poznatom vodiču Gault & Millau. Gordana je također i članica Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojni turisti, njih preko 200.000, su se proteklih dana na Jadranu mogli uvjeriti u vrhunsku profesionalnost hrvatskih turističkih djelatnika i ugostitelja.

Zbog svega toga, članovi Udruge Glas poduzetnika, turistički djelatnici i ugostitelji, odlučili su poslati poruku domaćim i stranim turistima: “Hrvatska je sigurna, a mi smo profesionalni i držimo se sigurnosnih preporuka!“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želimo prenijeti poruku svim medijima u svijetu i Hrvatskoj da se hrvatski turistički djelatnici i ugostitelji drže preporuka i propisa vezanih za sprečavanje širenja korona virusa i pozivamo sve turiste da dođu u Hrvatsku te države EU da ne zatvaraju granice prema Hrvatskoj. Mi smo ozbiljni i profesionalni"  rekao je Vedran Jakominić, član Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a.

U Udruzi Glas Poduzetnika su, navode, i dalje optimistični. Smatraju da #HrvatskaMože spasiti sezonu, čuvati zdravlje svojih građana i gostiju, pružiti gostoprimstvo svima i ići naprijed!

''Odmor u Hrvatskoj je siguran jer su ugostitelji i turistički djelatnici odgovorni, te želimo da to vidi cijeli svijet uz slogan #CroatiaIsSafe. No, to vrijedni poduzetnici i djelatnici ne mogu sami. Kod organizacije turnira u Zadru su namjere bile dobre i cilj je bio pozitivna promocija Hrvatske, ali na žalost napravljeni su propusti i medijski efekt je bio upravo suprotan. Okrivljavanje organizatora i stožera neće nas dovesti nikuda, niti će popraviti štetu. Greške se događaju i na njima se uči, moramo gledati naprijed i ne raditi slične pogreške u budućnosti, biti otvoreni i minimizirati rizik. Nadamo se da će Vlada i Stožer iz ovoga nešto naučiti, biti kritičniji prema vlastitom radu i pogreškama, da će se iskreno ispričati poduzetnicima za štetu koju su im ovom situacijom nenamjerno pričinili. Vjerujemo da će se ubuduće ponašati odgovorno i biti na visini zadatka te pomagati turizmu i gospodarstvu'', poručuju iz Galasa poduzetnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo