Sad mještani Veljuna s desne i nekolicine sela s lijeve strane Korane preko nje mogu samo čamcem, ali to zahtijeva proceduru.
Otada se preko korane može samo ovako nazovete Branka, pa ako je slobodan zamolite ga da vas preveze s druge strane.
S druge strane rijeke živi 200-tinjak mještana Primišlja, Poloja, Koranskog sela i drugih u okolici Slunja. No krajem između Korane i Mrežnice prolaze i mnogi drugi.
Makadama je 12 kilometara, pod snijegom - kažu neprohodnih, još 20 do Slunja, ili 50-ak do Karlovca u jednom danu prođu i stotinjak kilometara, ljeti još i gorih nego zimi, kaže, Hans - kako ga svi ondje zovu.
WolfgangRude iz
Poloja je prije 15 godina doselio iz Njemačke. Ima 70
krava koje su već dvije godine "na posudbi" kod susjeda, jer
ovdje nemaju kome dati mlijeko.
Mostom je svaki drugi dan prevozio 600-tinjak litara mlijeka na
desnu stranu Korane.
Ovdje je Vlada lani donijela odluku o hitnoj obnovi mosta i za to za 10 milijuna kuna zadužila Hrvatske ceste.
Otada se skupljaju dozvole. Čeka se građevinska.
"Županijska uprava za ceste Karlovac ima pravomoćnu lokacijsku dozvolu idejno rješenje i sve je poslano u Hrvatske Ceste, mi očekujemo da Hrvatske ceste nastave projekat", kazao je Siniša Ljubojević, dožupan Karlovačke županije.
U Hrvatskim cestama kažu - u tijeku je postupak nabave za izradu glavnog i izvedbenog projekta.
"Evaluacija ponuda je završena, te će sutra biti i konačna ponuda
i potpisana s naše strane", poručila je
Tamara Pajić,
glasnogovornica Hrvatskih cesta.
No još će najmanje godinu dana Korana ovuda teći bez ikakvih
radova na njoj, stotinjak metara nizvodno.