Ženu je dodatno uznemirila izjava poslovođe koji je rekao kako je blagajnica, kojoj se obratila za pomoć, postupila krivo.
"Rečeno mi je da je blagajnica trebala odmah po mojoj prijavi zatvoriti vrata kako bi se utvrdilo gdje mi je novčanik. Do sada nije pronađen, a sad ne mogu prežaliti što to nisam znala i napomenula joj pa bi postojala veća šansa da se novčanik pronađe, iako mi je čudno da se zbog toga zatvori centar", ispričala je Osječanka Glasu Slavonije.
No, da je doista tako i bilo, pa da su zatečeni kupci morali pričekati da se utvrdi počinitelj, prema riječima policijskog službenika Marka Ćalete, to bi bilo čisto uznemiravanje građana! Ćaleta kaže da policija ne koristi takvu metodu pronalaženja počinitelja koji je u opisanom slučaju, kaže Ćaleta, počinio kazneno djelo utaje.
Zanimljivo je da u PU osječko-baranjskoj do sada nisu imali slučaj poziva iz trgovačkih centara zbog izgubljenog predmeta kupca, nego isključivo zbog krađe robe.
Vezani članci:
arti-201108090202006 arti-201108060132006 arti-201107150153006