Iverpan, hrvatska tvrtka koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, prošlu je poslovnu godinu zaključila povećanjem prometa od osam posto, ostvarivši ukupan prihod nešto veći od 121 milijun kuna. Iako godina nije počela ohrabrujuće s padom prometa od 54 posto, tvrtka je aktivirala sve svoje resurse i uspješno završila 2020.
Prihodi od prodaje povećani su za 6,8 posto, odnosno za 7,4 milijuna kuna, a rezultati su još bolji u dijelu dobiti prije oporezivanja. Ona je čak 159 posto veća u odnosu na 2019. godinu te je iznosila oko 4,08 milijuna kuna. Premda je prvi lockdown u potpunosti zatvorio maloprodaju, Iverpan je nastavio poslovati online, iako, kako sami priznaju, oprema za uređenje interijera i elementi za izradu namještaja po mjeri baš i nisu pogodna roba za prodaju preko interneta.
”Poslovati u takozvanoj godini korone, bilo je malo reći izazovno. No zahvaljujući iznimnom angažmanu svih zaposlenih, ostvarili smo sjajne poslovne rezultate“, ističu Mladen Jambrović i Ivana Jurinec, članovi uprave Iverpana, dodajući kako zbog intenzivnog i strateškog ulaganja u različite segmente poslovanja, tvrtka danas vrijedi dvostruko više nego prije pet godina. Strategiju poslovanja u „godini korone“ izgradili su prije svega oko brige za zaposlenike i kupce te kvalitetu proizvoda.
Uz rast prihoda, rasle su i prosječne neto plaće za nešto više od pet posto. Zadovoljni su što u kriznoj godini nisu morali otpuštati zaposlenike, već su zaposlili 14 novih djelatnika. Iverpan danas broji 204 zaposlenih, od kojih 78 radi izravno u proizvodnji.
Tvrtka ove godine obilježava 30 godina rada.