A kakva je situacija na mostu navečer provjerio je RTL-ov reporter Boris Mišević koji razgovara s Krunoslavom Tepešom, pomoćnikom pročelnika za ceste Grada Zagreba.
Gužva nije splasnula, splasnula je s obzirom na kaos jutros, ali nije splasnula u odnosu na kraj radnog vremena na 16.30. Automobili prolaze, vozi se 10, 20 na sat. Na rotoru je i dalje krkljanac.
No tko je odgovoran za sve ovo?
"Glavni krivac su ovi opsežni građevinski radovi koje smo nužno morali realizirati u svrhu vraćanja ovoga cestovnoga objekta u prvobitno funkcionalno stanje. Naravno posljedično krivac je i ova privremena regulacija prometa koja je bila nužna za preduvjet ovih građevinskih radova", govori Tepeš pa dodaje:
"U sklopu izrade projekta jedna od obveza projektanata je izrada prometnog elaborata privremene regulacije prometa. Ona je konzultirana sa svim gradskim službama i definirana je ova privremena regulacija kao optimalna upravo iz pretpostavke da se ne vodi restrikcija prema bilo kojem vidu cestovnog motornog prometa. No s obzirom na trenutnu situaciju u prometu, u suradnji s kolegama danas je sazvana nova komisija, utvrđene su određene korekcije koje će se implementirati na samoj postojećoj privremenoj regulaciji prometa, napravit će se određene modifikacije", poručuje pomoćnik pročelnika za ceste.
Na pitanje koje će se promjene dogoditi govori:
"Nova regulacija prometa koju očekujemo da se implementira tijekom narednog tjedna ostvarit će se povećanje protočnosti duž samoga Jadranskog mosta tako da će se postojeće tri prometne trake izvršiti korekcija samih njihovih širina. Dobit ćemo dvije prometne trake u svakom smjeru čime ćemo ostvariti jednoliku distribuciju duž sjevera i juga. Na uštrb teretnog prometa morat ćemo napraviti redistribuciju njihovog kretanja", kaže Tepeš.
Za savjet kako se sutra snaći poručuje:
"Očekujemo smanjenje korištenja ovog pravca te da će se građani koristiti alternativne pravce - susjedne ceste i zagrebačku obilaznicu."