Grad Dubrovnik kreće u novi veliki projekt - potpunu digitalizaciju Grada. U realnom vremenu Dubrovčani će moći pratiti gradske financije i te svoje predmete, te će znati u kojoj je fazi i kod kojeg je gradskog službenika čime bi se trebala povećati razina transparentnosti, uslužnosti i efikasnosti.
Projektom će se integrirati u jedinstveni informacijski sustav čak 173 radna postupka gradske uprave vrijedna je 5,3 milijuna kuna, a sam proces će trajati dvije godine.
Uvod u financije
Sustav će povezati sve gradske tvrtke i ustanove, što će gradskoj upravi omogućiti potpunu kontrolu i uvid u njihove financije.
"Ovime ćemo povećati brzinu i protok informacija, a istovremeno ćemo osigurati mjerljivost rada svih službenika. Službenici nisu uhljebi, tu ima iznimno vrijednih i sposobnih ljudi, ali postoji i jedan niski postotak onih koji manje rade. Uvođenjem ovog sustava sve njihove aktivnosti bit će izmjerene, i moći ćemo ih ocjenjivati i stimulirati, nagraditi sve one koji su uspješni, ali i financijski kazniti one koji podbace. Cilj je da gradska uprava bude efikasna", izjavio je gradonačelnik Mato Franković, piše Lokalni.hr.
Sve crno na bijelo
Građani će imati mogućnost da od predaje bilo kojeg zahtjeva i dokumenta gradskim službama mogu pratiti tijek postupka i znat će koji je službenik zadužen za njihov slučaj. Cilj je da se predmeti obrađuju bez preskakanja.
"Građanin mora i treba znati u svakom trenutku što se događa sa svakim predmetom koji on s Gradom vodi, u kojoj je fazi rješavanja, koji službenik rješava pojedinu fazu i ako je predmet zapeo, zašto stoji i kod kojega službenika", kaže gradonačelnik.
Na Portalu će biti vidljivi i podaci o tome kako se puni proračun i kako se proračunski novac troši jer će svi računi biti vidljivi na dan plaćanja, piše Lokalni.hr.