Hansgrohe /

Udobno, sigurno i kvalitetno tuširanje uz „hansgrohe Unica Comfort“

Image
Foto: hansgrohe

Novi set zidnih šipki za tuširanje „hansgrohe Unica Comfort“ odlikuju čvrste ručke za držanje, čiju stabilnost potvrđuje TÜV Süd, vodeća njemačka kompanija za tehničku podršku, certifikaciju i edukaciju

12.8.2017.
16:50
hansgrohe
VOYO logo

Zidnu šipku za tuš osmislio je osnivač tvrtke, Hans Grohe, a danas, zahvaljujući  pametnim i unaprijeđenim verzijama, tvrtka Hansgrohe prednjači u opremanju kupaonica te u tuševe donosi još više kvalitete i udobnosti.

Zidne su šipke „hansgrohe Unica Comfort“ multifunkcionalne te se harmonično uklapaju u različite kupaonice, zahvaljujući upravo nenametljivom i elegantnom izgledu. Karakterizira ih i čvrsta metalna konstrukcija. Ručni se tuš može pozicionirati na određenoj visini, a držač se tuša može rotirati, nudeći time mogućnost prilagodbe do 90 stupnjeva. Šipka za tuš „hansgrohe Unica Comfort“, dugačka metar i 10 centimetara, sadrži i dodatan ručni držač na donjem dijelu šipke, što je čini idealnom za djecu ili osobe u kolicima, ali i za one koji se vole tuširati u sjedećem položaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raznovrsna i praktična kolekcija „Unica Comfort“ funkcionira i u kadama jer se čvrsta ručna drška „Comfort“ s odvojivom posudom i držačem tuša može postaviti i na lijevoj i na desnoj strani šipke. Također, kolekcija sadrži i oslonac za noge koji je prekriven neklizajućom plastikom pa osigurava stabilnost prilikom pranja stopala i nogu. Šipke za tuševe „hansgrohe Unica Comfort“ dostupne su u varijantama od 90 i 65 centimetara, a svi su modeli dostupni  kao individualni proizvodi, ali i kao dio seta koji uključuje i ručni tuš „hansgrohe Raindance Select S 120“ te odgovarajuće crijevo tuša.

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo