Večernji list ove godine obilježava 65 godina postojanja, a konferencijom Brand&Trends, održanom u zagrebačkom hotelu Zonar, pokazao je kako spaja tradiciju s inovacijama i istražuje nove smjerove u razvoju brendova.
Na događaju su sudjelovali vrhunski marketinški stručnjaci iz Hrvatske i svijeta, uključujući New York, London i Bruxelles, koji su podijelili iskustva o stvaranju brendova koji se izdvajaju na konkurentnom tržištu.
Ivana Krajinović, članica Uprave Večernjeg lista, otvorila je konferenciju naglašavajući da se očuvanje dugogodišnje tradicije mora temeljiti na inovacijama i prepoznavanju novih trendova. "Večernji list ima bogatu povijest, ali naš izazov je osigurati da ostanemo relevantni u budućnosti, slušajući publiku i prepoznajući trenutke za promjene," istaknula je Krajinović.
Sorin Patilinet, stručnjak iz Marsa, podijelio je primjere kako neuroznanost može unaprijediti oglašavanje. Posebno je istaknuo važnost privlačenja pažnje u prvih nekoliko sekundi reklame, koristeći primjere kampanja za brendove poput Snickersa i Heinekena, koje kombiniraju humor i emocije kako bi ostavile trajan dojam na publiku.
Nikola Žinić, poznati hrvatski kreativac, predstavio je priču iza projekta "Marodi", koji je spojio tradicionalne međimurske popevke sa suvremenim dizajnom proizvoda, osvajajući nagrade na prestižnim festivalima poput Cannes Lionsa. "Ovaj projekt pokazuje kako lokalna baština može postati dio globalne komunikacije, uz očuvanje tradicije," rekao je Žinić.
Dora Strezova-Nikolova, glavna direktorica Coca-Cola HBC Adria, i Maud Meijboom-van Wel, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska, govorile su o izazovima vođenja globalnih brendova u lokalnim kontekstima. Naglasile su važnost timske suradnje i prilagodbe strategija specifičnim potrebama različitih tržišta.
Ana Andjelić, jedna od najutjecajnijih svjetskih direktorica za brend prema Forbesu, istaknula je kako priča prodaje proizvod. Primjerom Barbie i luksuznih torbica Louis Vuittona objasnila je da cilj nije uvijek prodaja, već stvaranje prepoznatljivosti i emocionalne povezanosti s publikom.
Anselmo Tumpić pokazao je kako kreativnost i inovacija mogu stvoriti jedinstven proizvod, predstavljajući kutiju za vino s mehanizmom koji odgađa otvaranje boce do trenutka kada je sadržaj optimalno sazrio. "Ova ideja simbolizira vrijednost strpljenja, što je poruka koja snažno odjekuje u svijetu brzih rezultata," rekao je Tumpić.
Hrvoje Ćosić, osnivač Aircasha, podijelio je kako su integrirali zabavne elemente, poput gejmifikacije, kako bi privukli korisnike i povećali njihovu angažiranost. "Naš cilj je biti neizostavan suputnik svakome u Europi, a kroz inovacije osiguravamo da naš brend ostane relevantan," izjavio je Ćosić.
Darko Bosnar iz Imago Ogilvy govorio je o uspjehu kampanje za Janu, koja je osvojila prvu hrvatsku nagradu na Cannesu. Istaknuo je da su kombiniranjem storytellinga i nekonvencionalnog pristupa stvorili emocionalnu vezu s publikom, što je ključ modernog oglašavanja.
Konferencija Brand&Trends ponudila je inspirativne ideje i strategije za razvoj brendova u digitalnom dobu, pokazujući kako se inovacije, prilagodba i snažne priče mogu koristiti za izgradnju dugoročnog uspjeha.
POGLEDAJTE VIDEO: Od Rimčeve Nevere na aukciji do vjeverice koja je postala fotografija godine. Ovo je Direktov pregled dana