Suši, sašimi, voda s okusom borovnice, ovce i engleski
Pokušali smo utvrditi intenzitet pojedinih blamaža naših političara koje ćemo, opet po principu biranjem manjeg zla, uskoro ovlastiti da upravljaju javnim dobrima na nove četiri godine.
Profesor "mračne strane novinarstva" na Fakultetu političkih znanosti, objašnjava za Danas.hr kakve je posljedice za PR i marketinške tvrtke imala afera Fimi Media, u čemu je razlika između marketinga, PR-a, advertisinga i brandinga te što bi preporučio Jadranki Kosor da komunicira umjesto čobana i voda s okusom, kao i što misli o gafovima vođa oporbe, ponajprije sušiju i sašimiju.
Kako to da je Milan Bandić izgubio izbore pokraj najvećeg proračuna i sa Skokom na svojoj strani? Kako Skoko odgovara na optužbe da je i sam upetljan u problematične PR/marketing posliće? Čitajte u četvrtak u podne, na Danas.hr-u.