Sedma po redu prezentacija dio je redovite prakse tvrtke koja ulaže u jedinstven pristup edukaciji gdje se većem broju potencijalnih agenata ili franšizera prezentira na koji način funkcionira RE/MAX sustav i koje prednosti nudi u odnosu na konkurenciju.
Ključ uspjeha globalno prisutne franšizne mreže agencija RE/MAX je upravo u odlično razrađenom sustavu edukacije potencijalnih agenata i franšizera koji imaju priliku učiti iz najboljih praksi te dijeliti iskustva s drugim RE/MAX agencijama.
"Cilj je upoznati zainteresirane sa 4 osnovna stupa RE/MAX-a, a to su edukacija, brand, suradnja između agenata, podrška regionalnog ureda te ih na taj način usmjeriti da donesu pravu odluku i krenu graditi svoju karijeru u RE/MAX-u za sebe, ali ne sami, već uz podršku sustava. Interes je velik, do sada je na seminarima prisustvovalo više od 120 osoba, a prezentacije su održane u Zagrebu, Splitu i Zadru. Reakcije su jako dobre, a s obzirom da se radi o nečemu novom na tržištu publika s interesom prati predavanje i gotovo uvijek želi saznati još dodatnih informacija nakon seminara. Ono što je bitno za istaknuti je da velik broj zainteresiranih na kraju postanu RE/MAX agenti ili franšizeri", izjavio je regionalni direktor za RE/MAX Hrvatska, Vladimir Žerjavić.
RE/MAX Hrvatska se razlikuje po jakom brandu koji je globalno zastupljen, najboljim marketinškim strategijama, najnaprednijem sustavu edukacije te suradnji između agenata koja se odvija po određenim standardima i prema etičkom kodeksu RE/MAX-a i neprestanoj podršci koju agenti dobivaju od svojih ureda ili regije prilikom izgradnje karijere.
RE/MAX sustav agencija za prodaju nekretnina prisutan je na hrvatskom tržištu kao dio svjetske franšizne mreže od 2008. godine. RE/MAX u Hrvatskoj ima vodeću poziciju uz čak 10.000 nekretnina u sustavu, 15 otvorenih franšiznih ureda i više od 90 agenata. Više informacija o RE/MAX Hrvatska na www.remax.hr.