Stanovnica Čepina neugodno se iznenadila kada je od jedne komunalne tvrtke dobila račun na iznos od 4.500 kuna s datumom dospijeća koji je bio prošao prije gotovo dva tjedna. Zvala je tvrtku i požalila se te zatražila novi račun, no odbili su joj ga izdati.
Dunja Mak, savjetnica iz osječke udruge Potrošač, u razgovoru za Glas Slavonije objasnila je kako je, za početak, prigovor na račun potrebno sročiti na papiru i potom ga tvrtki poslati preporučenom poštom.
Ili novi račun ili plaćanje starim bez naplate kamata
U prigovoru valja navesti u detalje što nije u redu s računom. Potom se u prigovoru mogu zahtijevati dvije stvari: ili da se izda novi račun s pravilnim rokom dospijeća, ili da se odobri plaćanje računa s pogrešnim dospijećem a da se za kašnjenje ne naplate kamate. Nakon što primi prigovor, tvrtka ima 15 dana da na njega odgovori.
Ako to ne učini ili odgovor bude negativan, građani se mogu obratiti Povjerenstvu za reklamaciju potrošača koje mora imati svaka tvrtka koja pruža javnu uslugu. Povjerenstvo o slučaju treba odlučiti u roku od 30 dana.
Ako tvrtka nema povjerenstvo ili ono ne obavi svoj posao, slučaj se može prijaviti osnivaču tvrtke, u slučaju Slavonke iz ove priče to je Općina Čepin.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.