Povrat novca zbog kašnjenja ili otkazivanja letova ove je godine
zatražilo 6.000 putnika koji su se vozili domaćom nacionalnom
aviokompanijom Croatia Airlinesom.
O kojim se iznosima točno radi u tvrtki ne otkrivaju, no priznaju
probleme i porast kašnjenja.
U travnju ove godine zabilježeno je četiri puta više kašnjenja u odnosu na isto razdoblje lani.
"Nije to nikad ništa drastično bilo, 15-20 minuta, nikad nešto previše'', kazao je jedan od putnika. No nisu svi te sreće.
''Croatia je kasnila u Frankfurtu, mi smo trebali u devet poletjeti no krenuli smo tek oko podneva", kazao nam je drugi putnik.
Iako im, tvrde, više od dvije trećine letova kreće na vrijeme, u Croatia Airlinesu, gdje su ove godine prevezli više od 1,5 milijuna putnika priznaju da imaju problema s kašnjenjem, kao i druge aviokompanije.
Kasni svaki treći let
Prošloga tjedna 11 posto letova kasnilo je od 15 do 30 minuta, 12 posto kasnilo je u prosjeku od 30 do 60 a za 10 posto letova ukupno kašnjenje bilo je više od 60 minuta.
Po tome ispada da je kasnio svaki treći let. No, iz tvrtke to pravdaju ograničenjima pojedinih usluga kontrola letenja. Putnici pak svoje nezadovoljstvo kašnjenjima sve više izražavaju putem društvenih mreža.
''Ja sam htjela s vama na putovanje koje sanjam godinama, u Sankt Petersburg u srpnju, a vi ste nonšalantno otkazali let dok smo bili na gateu'', napisala im je ogorčena putnica na društvenim mrežama.
''Sletio sam u Zagreb i trebao se ukrcati na let za Zadar, ali kako je bilo svega 14 putnika onako nonšalantno su otkazali let za Zadar i preusmjerili na Split'', napisao je još jedan nezadovoljni putnik.
Pod sve većim pritiskom putnika
Radnici poručuju da da glavni krivac za kašnjenja nije domaća aviokompanija. Kažu, zračne luke su pod sve većim pritiskom putnika.
''Mogu reći da smo od preseljenja na novi putnički terminal do danas više i zaposlili 142 u segmentu operativnih poslova i ne stoji činjenica da mi nismo organizirani'', poručuju iz Croatia Airlinesa.
Putnicima ništa drugo ne preostaje osim strpljenje. Prema podacima Europske kontrole zračnog prometa, najveća kašnjenja u europskom zračnom prometu očekuju se upravo ove godine i neće stati.