Sve je bliže spajanje dviju obala na gradilištu Pelješkog mosta. Čak 150 zavarivača koji su stigli iz Kine počelo je spajati rasponske konstrukcije. Stupovi Pelješkog mosta izdignuli su se iz mora sa skelama na kojima su betonom spojena po dva bazna dijela rasponske konstrukcije. Svi ostali dijelovi spajaju se zavarivanjem, javlja HRT.
Jeroslav Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta, rekao je za HRT kako je prije mjesec dana iz Kine došlo 150 radnika raznih struka i raznih profila, od čega je 35 certicifiranih varioca, koji su počeli raditi na okrupnjavanju konstrukcije.
"Ovo su najbolji varioci u Kini, koji su se dokazali u svojem poslu, pa će ovaj most biti izgrađen po najvišem standardu", rekao je Zhang Fei, drugi po rangu inženjer izvođača radova na Pelješkom mostu.
Podijeljeni u dva tima
Podijeljeni su u dva tima te su posao počeli na dva kraja mosta, onom u Brijesti i onom u Komarni. Broj timova zavarivača povećavat će se kako budu pristizale konstrukcije koje se proizvode u Kini. Brod sa 13 dijelova teških ukupno 3800 tona prije pet dana isplovio je iz luke Nantong.
Rasponska konstrukcija mosta sastojat će se od 165 dijelova širokih 22,5 metara. Dva na upornjacima postavljena su na ležajeve, 12 ih je već spojeno betonom, a dva su zavarena.