Naime, jedna se Zagrepčanka prenerazila kad joj je službenik Vodoopskrbe i odvodnje tijekom telefonske rasprave kazao kako se njihov razgovor snima. Iako su u toj gradskoj tvrtki kazali kako se razgovori ne snimaju, korisno je znati što zakon kaže o ovoj problematici.
Kako je za Večernji list objasnio Đuro Lubura, stalni sudski vještak za metodologiju prisluškivanja, svatko tko snima razgovor mora to i najaviti, premda Zakon o kaznenom postupku predviđa da se može snimati i za vlastitu upotrebu.
"Osobu se mora upozoriti da se razgovor snima. Ne upozori li se, po mom mišljenju, snimka se smije koristiti samo za osobnu upotrebu. Primjerice, ne može biti dokaz na sudu ako sud ne odluči drukčije", kazao je Lubura.
Mnoge tvrtke snimaju razgovore koji se odvijaju preko njihovih korisničkih službi, poput telekomunikacijskih kompanija, banki, brokerskih kuća...
Obično korisnika prije razgovora automatska govorna informacija obavijesti da razgovor može biti snimljen, kao npr. u Vipnetu, gdje objašnjavaju da takve razgovore snimaju nasumično radi unapređenja usluge, piše Večernjak.
Vezani članci:
arti-201002150756006 arti-201002030765006 arti-201011240024006 arti-201005050120006