SLIKA S VINKOVAČKIH JESENI PODIJELILA JAVNOST: / 'Ovo je neumjesno, dijete su stavili u situaciju u kojoj se aludira na alkohol'

Image
Foto: Vinkovackejeseni.hr

Fotografija dječaka s čokanjčićem u ruci na plakatu Vinkovačkih jeseni podijelila je javnost, ali i izazvala osudu pravobraniteljice za djecu

10.9.2018.
9:04
Vinkovackejeseni.hr
VOYO logo

Fotografija dječaka s plakata ovogodišnjih 53. Vinkovačkih jeseni izazvala je nazadovoljstvo dijela javnosti koji je na nju odmah reagirao. Razlog tome je činjenica da dječak, odjeven u narodnu nošnju, u ruci drži čokanjčić i pije. Riječ je malenoj bočici iz koje se inače pije rakija pa se dio javnosti pobunio jer fotografija izgleda kao da dječak pije alkohol.

No, organizatori ističu kako je riječ o ledenom čaju od breskve, a dječaka sa staklenim čokanjčićem uzeli su kakako bi predstavljao dio tradicije odnosno simbol i prenošenje kulture na mlade naraštaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pravobraniteljica: To je neumjesno

''Upravo kako bismo prenosili izvornu tradiciju, trudimo se da je sve izvorno te tako mislimo kako je fraklić zamjena za bočice koje se nikako ne uklapaju u ovaj dio priče uz dječaka u narodnoj nošnji. Dječak je okom službenog fotografa upravo snimljen tijekom prošlogodišnjeg mimohoda. Naravno, za korištenje fotografije imamo dopuštenje majke dječaka", stoji u priopćenju organizatora.

No, pravobraniteljica za djecu Helenca Pirnat Dragičević ne dijeli mišljenje organizatora festivala te smatra kako je plakat s takvom fotografijom neumjesan. "Svakako je neumjesno da se djeca, odnosno dijete, stavlja u situaciju koja aludira na ispijanje alkohola. Prilično neumjesno je da je posuda koja aludira na ispijanje alkohola stavljena u ruke dječaka", prokomentirala je za Dnevnik.hr Pirnat Dragičević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ružna društvena poruka'

Kad je riječ o građanima, oni su podijeljeni - dok jedni ne vide ništa sporno, drugi plakat smatraju neprimjerenim.

"Ne čini mi se kao asocijacija na alkoholizam. Fraklić je tradicionalna bočica u ovim krajevima", rekao je Emil.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je jako loša izvedba jer za djecu naravno nije alkohol. Time se daje potpuno loša slika", rekla je Antonija.

Marketinški stručnjak Luka Duboković ističe da je oglašavanje javna stvar pri čemu treba paziti na mjeru. "Mislim da je cilj ipak bio vrsta provokacije. Mislim da plakat ipak šalje ružnu društvenu poruku i da nije baš napravljen u skladu sa mjerama društvene odgovornosti. Poruka koja se šalje nije prihvatljiva", rekao je Duboković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo