Kupci u Slavoniji šokirani su ponašanjem dijela blagajnica u nekim trgovačkim centrima. Pričaju tako da im stvari uklanjaju s pulta na druga mjesta i požuruju ih pri pakiranju samo kako bi što brže uslužili drugog kupca. Među njima je i Ines V.M. koja je Glasu Slavonije ispričala kako je blagajnica pred njom bacala proizvode sve dok je nije opomenula. Potom joj je šaptom priznala nešto tužno - kazala joj je da se ne ljuti na nju i da tako jednostavno mora raditi jer im uprava mjeri vrijeme.
"Rekla mi je da je tog dana ona najsporija. Još jednom je naglasila da im mjere vrijeme te da je to direktiva i da se moraju žuriti. Bila sam u šoku i zamislila sam si kako se onda ponaša najbrža blagajnica ako mi ova najsporija baca stvari, a neke su čak i pale na pod", priča Ines, dodajući da blagajnice nisu krive ako ih se izrabljuje na taj način, istovremeno dovodeći i kupce u nezgodan položaj da moraju žuriti i pakirati stvari kako bi ostavile mjesta drugome kupcu.
Glas Slavonije neslužbeno doznaje da se u određenim trgovačkim centrima od radnika traži da kroz blagajnu "provuku" i do 30 artikala u jednoj minuti, a dokaz koliko je koja od njih brza pokazuju liste najbržih, zbog kojih se brojne blagajnice nalaze u vrlo neugodnoj situaciji.
O istoj situaciji šire se i objave na društvenim mrežama. S tom situacijom upoznati su i u Sindikatu trgovine čija predsjednica Zlatica Štulić kaže kako su trenutno u kontaktu s poslodavcima da bi dobili informacije o normiranju broja artikala, uvjeta pod kojima blagajnice rade te kriterija. "Poslodavac može propisati normu, ali realnu, na način da je radnik može ispuniti u određenom vremenu. Svakako ćemo istražiti o čemu se radi", naglasila je.