Poseban prilog „Check in“, koji izlazi uz popularne britanske dnevne novine Daily Mail, jedne od najprodavanijih tiskovina na britanskom tržištu s dnevnom nakladnom većom od milijun primjeraka te dosegom od dva milijuna čitatelja, prezentira ljepote i turističku ponudu Hrvatske s naglaskom na nautiku, eno-gastronomiju, aktivni i kulturni turizam, destinacije u kojima su snimane poznate svjetske serije i filmovi, a prikazuje i Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju.
„S provedbom intenzivnih promotivnih kampanja na britanskom tržištu započeli smo početkom srpnja od trenutka kada su nas Britanci stavili na listu sigurnih zemalja. Osim oglašivačkih i pozivnih kampanja te informativnih poruka o putovanju u Hrvatsku, ovaj će prilog pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao sigurne i poželjne turističke destinacije u Velikoj Britaniji. S ovog tržišta očekujemo intenzivniju realizaciju turističkog prometa obzirom da su s prometovanjem krenule brojne aviolinije koje britanske destinacije poput Londona, Manchestera, Liverpoola, Newcastlea, Birminghama, Bristola i drugih povezuju s hrvatskim zračnim lukama. Navedeno je posebice važno za omiljene destinacije Britanaca u Hrvatskoj, odnosno za destinacije u srednjim i južnim dijelovima Dalmacije gdje Britanski turisti najčešće odsjedaju“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je za uspješno realiziranje turističkog prometa u zemlji važno da ostanemo odgovorni pridržavajući se svih propisanih epidemioloških mjera.
Informacije o Hrvatskoj, osim u tiskanom izdanju, dostupne su i online.
Dodajmo kako u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, trenutno boravi oko šest tisuća britanskih turista, a trenutno ih je najviše u Dubrovačko-neretvanskoj te Splitsko-dalmatinskoj županiji.