Do kraja veljače u trgovinama traju zimska sezonska sniženja, ali ove godine kriju više zamki nego ikad prije. Prestanak dvojnog iskazivanja cijena kupcima predstavlja velik problem.
"Neka, ako ništa drugo, imaju neki mali kalkulator sa sobom, pa cijene u eurima, ako ne mogu napamet, barem preračunaju, ali da u svakom trenutku točno znaju sa sigurnošću iznos koji će platiti", rekla je savjetnica za zaštitu potrošača Dunja Maletić za HRT.
Kod sezonskih sniženja najčešće su pritužbe na netransparentno istaknute cijene i nemogućnost reklamiranja proizvoda u zakonskom roku.
Zamke internetske kupovine
Za kupnju na internetu stručnjaci savjetuju: ako je riječ o vama nepoznatoj trgovini, najprije provjeriti je li prodavatelj fizička ili pravna osoba te je li sjedište u Europskoj uniji.
Zbog straha od prijevare, mnogi kupci izbjegavaju kreditne kartice i odlučuju se za plaćanje pouzećem.
"Ali su i tome doskočili neki trgovci, pa je tako za plaćanje pouzećem određena naknada od otprilike jedan euro, ne plati li se putem kartice", kaže savjetnica za zaštitu potrošača Dunja Maletić.
Detaljno se upoznajte sa Zakonom o zaštiti potrošača i srodnim aktima - to je najbolja obrana od mogućih prijevara.
POGLEDAJTE VIDEO: Kraj dvojnog iskazivanja cijena: 'Potrošači se nisu navikli, nitko nije ulazio u eurozonu uz ovakvu inflaciju'