predali izvješće DIP-u / SDP na kampanju potrošio deset milijuna kuna, od donatora dobio skromnih 32.600

SDP-ova koalicija Hrvatska raste i HDZ-ova Domoljubna kolaicija predale su DIP-u svoja izvješća o troškovima kampanje, a Josipa Rimac je najavila da će HDZ-ova biti objavljena 2. studenog

31.10.2015.
16:40
VOYO logo

SDP-ova koalicija Hrvatska raste na izbornu je kampanju potrošila nešto više od deset milijuna kuna, a od donatora je za nju dobila skromnih 32. 600 kuna, pokazuju izvješća o primljenim donacijama i o troškovima kampanje za razdoblje od 15. do 31. listopada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Troškovi po izbornim jedinicama prilično su ujednačeni, kreću se od 915. 276 kuna za Četvrtu do 1, 2 milijuna kuna za Prvu i za Desetu izbornu jedinicu.

SDP, odnosno njegova Koalicija, svoja su izvješća predali Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) u subotu, rekao je novinarima Orsat Miljenić, nestranački kandidat na listi Koalicije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HDZ-ova Domoljubna koalicija također je u subotu predala DIP-u svoja izvješća, rekla je šefica HDZ-ove kampanje Josipa Rimac i najavila da će izvješća objaviti 2. studenoga, dakle, u zakonskom roku.  

Svoja izvješća već je objavila stranka Hrvatska zora Milana Kujundžića, od donatora je dobila 43. 906 kuna, a na kampanju je potrošila 57. 370 kuna, najviše za Prvu (32. 500 kuna) i za Devetu (14. 700 kuna) izbornu jedinicu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zaključno do subote, 31. listopada izborni sudionici dužni su DIP-u dostaviti izvješća o donacijama koje su primili za financiranje izborne promidžbe i o troškovima promidžbe. Najkasnije do ponoći 2. studenoga ta izvješća moraju učiniti dostupnim javnosti, dakle objaviti ih na svojim web stranicama ili u dnevnom tisku. 

Donacije, pak, mogu prikupljati do završetka izborne promidžbe, dakle do ponoći, 6. studenoga, a cjelovita izvješća o financiranju kampanje za parlamentrane izbore, dužni su podnijeti 30 dana nakon održanih izbora, zaključno do 8. prosinca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo