Naprijed, a ne nazad – bit ce glavni slogan i poruka SDP-a u predstojecoj predizbornoj kampanji, na kojoj vec naveliko radi novi tim za odnose s javnoscu SDP-a koji vodi Tomislav Korman te vanjska agencija i PR strucnjak Aleks Braun, otkriva Novi list.
"Zemlju guramo naprijed, a ne nazad", kljucna je komunikacijska poruka koju sef stranke Zoran Milanovic vec naveliko koristi u svojim javnim istupima, a poruka unutarstranackog tima za PR svim duznosnicima SDP-a i pojasnjenje kako da nastupaju u javnosti glasi: Vlada i SDP rade kako bi pomogli – pokrenuli naprijed – hrvatskim obiteljima, mladima, starima, zaposlenima, nezaposlenima…
Pritom, svaki tjedan komunicirat ce se druge poruke, iz razlicitih resora, a ovih dana najaktualnije su poruke vezane uz zaposljavanje mladih, zbog cega ministar Mirando Mrsic i jest u kampanji obilaska Hrvatske. SDP-ovci isticu da je u posljednje tri godine stopa nezaposlenosti mladih smanjena za gotovo 20 posto, a gotovo 50 posto novozaposlenih su mladi od 30 godina.
Uz to, SDP-ovci su svugdje duzni ponavljati da je prekinut negativni trend u gospodarstvu te da Hrvatska izlazi iz recesije.
Iako je sef SDP-a Zoran Milanovic prije nekoliko dana izjavio da je ustavni rok za odrzavanje parlamentarnih izbora veljaca 2016. godine, a spominje se i mogucnost da izbori, iz simbolicnih razloga budu 3. sijecnja 2016. (sto je analogija sa izborima 2000. godine kad je pobijedio Ivica Racan), jasno je da se SDP priprema i za ranije izbore, pa se spominje i kraj svibnja ili pocetak lipnja ove godine. To je trenutak u kojem sezonski radnici u turizmu jos jesu na svojim prebivalistima, a to je za SDP jako vazno – da dobiju glasove ljudi koji upravo dobivaju nove poslove, ali i koji nece "preskociti" izlazak na biralista te ce stoga, ako izbori budu raniji, to svakako biti prije pocetka glavne sezone kad nekoliko stotina tisuca ljudi s kontinenta seli na Jadran.