Na koridoru 5c, za milijardu i 180 milijuna kuna izgrađen je most preko rijeke Drave koji svaki dan čeka svoje otvorenje iako i dalje vodi - nikamo.
Velebni je most izgrađen kao dio autoceste. On je širok, ima šest traka, no nakon mosta autoceste - neće biti.
Ministarstvo je naime, najavilo izgradnju tek dvosmjerne brze ceste. Mnogi se pitaju, čemu onda tolika investicija za most, a baranjske vozačice osjećaju se prevarenima.
"Nije dobro što neće biti, nije dobro. Autocesta bi bila dobra za sve, posebno za Baranju, smatram da smo zakinuti time", smatra Branka iz Dardi.
Giussepe je u Osijek doputovao iz Švicarske. No autoput ga je doveo samo do Mađarske.
"Bolje da ovdje ima autoceste. Iz Švicarske sam putovao 13 sati.
U ministarstvu govore kako za punu autocestu još ne postoje odgovarajući uvijeti.
Fazna gradnja autoceste podrazumijeva gradnju jednog kolnika od Belog Manastira do mosta Drava. Dogradnja u puni profil autoceste izvodit će se kad dođe do povećanja prometa.
No s tim odgovorom u županiji nisu zadovoljni.
"Neki govore da ovdje nema dovoljno prometa na cesti A5, ali čisto logičko razmišljanje nam nameće pitanje 'kako će ga i biti kad za sada ta cesta ne vodi nikamo?'. Vidimo i Pelješki most, vidimo i izgradnju cesta u Istri, i u drugim dijelovima Hrvatske, dok se ovo pitanje koridora 5c razvlači već previše godina", prokomentirao je dožupan Dragan Vulin.
A po svemu sudeći još će nekoliko godina i proći do izgradnje konačna 33 kilometra autoceste od Osijeka do Mađarske, jer u ministarstvu govore, čak niti otkup zemljišta još nije priveden kraju.