Pitanje je i koliko gledatelji znaju vrednovati dobar i loš novinarski i medijski posao. A to se zove pitanje medijske pismenosti, tj. kako da u šumi svih i svakakvih informacija čega znamo razlučiti bitno od nebitnoga.
Tako su u anketi Agencije za elektroničke medije građani ocijenili svoju medijsku pismenost. Pri tome ih više od 80% misli da se djecu ne poučava dovoljno o utjecaju medija za njih.
E, baš zato su Agencija i UNICEF organizirali Dane medijske pismenosti - pa su učenici imali prilike posjetiti redakcije raznih medija i naučiti kako se vijesti rade.
U 40 gradova održana su predavanja i radionice za djecu i roditelje kako bi naučili kritički procijeniti ono što čuju u medijima.
Sve o tome zna Robert Tomljenović, zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije kojeg smo ugostili u RTL Direktu, a koji kaže kako smo svi pomalo krivi za stanje opće nepismenosti ali da si svi zajedno i možemo pomoći.
Naglasio je da nije očekivao tako dobre rezultate u pogledu Dana medijske pismenosti...
Cijeli intervju s Robertom Tomljenovićom pogledajte u videoprilogu!