Senzacija koja je jučer objavljena u Dubrovniku da Mate Rimac preuzima Bugatti, udarna je vijest svih svjetskih medija. Sto godina stari brand čiji je moto "Ako je usporedivo, nije Bugatti" , sada će se povezati sa visokom tehnologijom i idejama Rimca. Hrvatska je napokon stavljena na kartu automobilske industrije. A što to znači
Ovo je vrh današnje auto industrije. Bugatti Chiron luksuz koji izbija iz svake pore. Najbrži hiperautomobil na svijetu koji ide 489 kilometara na sat. Onaj obični, bez dodataka stoji dva i pol milijuna eura. I sada je i on hrvatski - dio Rimac grupe iz svete Nedjelje.
"Rimac automobili su bili 1 čovjek u garaži prije 12 godina, nismo mogli ni zamisliti ovo što danas objavljujemo da se spajamo s Bugattijem i preuzimamo brand koji postoji preko 100 godina u automobilskoj industriji", rekao je Mate Rimac.
Rimac Automobili tako postaju Rimac Grupa koju čine dvije kompanije- Rimac Technology i Bugatti Rimac u kojoj Rimac ima udjel od 55 posto, a Porsche 45 posto.
Oliver Blume, izvršni direktor Porschea: "Ovo je slučaj kada jedan plus jedan daju više od dva, partnerstvo u kojem pobjeđuju obje strane".
"Wolkswagen kao najsnažnija firma najveća u Europi, i 2 najveći proizvođač automobila u svijetu prvi put daje jedan od svojih 12 brandova van grupacije i to nama kao mladoj firmi u Hrvatskoj .....", rekao je Rimac.
Bugatti automobili će se nastaviti sklapati u Francuskoj, no sjedište tvrtke se seli u Rimac kampus.
Saša Cvetojević, poduzetnik: "Prvi put razvoj i istraživanje iz Njemačke i Francuske se seli u Hravtsku, u Zagreb, kampus, to do sada nije bilo na toj razini, uvijek smo do sada mi dobivali da proizvodimo neke dijelove".
Hrvatska time napokon postaje dio automobilističke industrije. Ministar gospodarstva bez teksta.
Tomislav Ćorić,ministar gospodarstva: "U maloj otvorenoj ekonomiji poput Hrvatske može samo skinuti kapu do poda i učiniti sve da u narednom razdoblju mi kao država kako bi Rimac i ekipa bili još uspješniji".
Rimac je imao san i koji je želio ostvariti baš u Hrvatskoj. Od medalja na natjecanja inovatora u školi, do svog prvog patenta. Od garaže do tvrtke s preko 1000 zaposlenih i famozne Nevere. Jer kako je i sam napomenuo sve je nemoguće dok to netko ne napravi- a Rimac je uspio.
Tićak , glavni urednik Auto motor i sport: "Uspjeh firme u samo 12 godina je megauspjeh, čovjek je vizionar koji je izvukao najviše što je mogao iz svoje strasti iz utrkivanja, došao do svega ovoga da surađuje s najvećim brandovima na svijetu".
Rimac je rekao: "Danas imamo 1000 zapsoelnihj, udvostručili smo se, a još ćemo se povećati u budućnosti i otvarati nova vrata".
Lutz Meschke, dopredsjednik i financijski direktor Porschea: "Mate, nemoj se nikad promijeniti, uvijek je zadovoljstvo s tobom raditi. Mate želim ti puno sreće".
I nakon velike združenog pothvata s Bugattijem, Rimac najavljuje i izlazak na burzu te još više povećati tržišnu vrijednost kompanije.
Upravo novi vlasnik Bugatija Mate Rimac gost je Zoranu Šprajcu u RTL Direktu u 22:15!