riječka priča / Rijeka se na poseban način priprema za za 2020.: 'Naša scena je različita, no spojena'

Snimljen je i videospot za "Rijeka - moj grad" s nekim od najpoznatijih riječkih glazbenika kako bi se promovirao grad

16.12.2019.
20:53
VOYO logo

Rijeka se na poseban način priprema za 2020. u kojoj će biti Europska prijestolnica kulture i time stati uz bok gradovima poput Marseilla, Atene ili Roterdama. Tako je, uz ostalo, snimljen videospot za pjesmu "Rijeka - moj grad" s nekim od najpoznatijih riječkih glazbenika.

Pjesma u znaku riječkog rocka

''Moj grad'' pjesma je koja je uoči 2020. i simbolično okupila 20 glazbenika, a glazbu i stihove tipičnog riječkog rock zvuka potpisuje dobri duh tamošnje rock scene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ovo je još jedan dobar način da pokažemo kako je naša scena neobično spojena različitim sponama, baš smo čudaci što se toga tiče, bez obzira što smo katkad i konkurencija jedni drugima kad zatreba onda se vrlo jednostavno povežemo i imamo nekakvu zajedničku frekvenciju'', rekao je glazbenik Vlado Simcich Vava.

Spot ''To je moja, bez daha me ostavlja'' je na neprepoznatljivijim gradskim lokacijama snimio Gonzo, deseterostruki dobitnik Porina za najbolji video, a režirao je spotove i za Majke, TBF, Pipse, Hladno pivo, Olivera, Gibonnija, LET 3 i ENI- ce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Pozivam sve da dođu na Korzo i da vide tu pravu riječku priču, mislim da i sama pjesma i spot koji ćemo večeras pogledat pokazuje kako je Rijeka grad koji je slobodan i otvoren'', kazala je glazbenica Iva Močibob.

Spot koji traje četiri i pol minute Riječani će u cijelosti po prvi put vidjeti večeras na Korzu, baš kao i video animaciju koja otkriva najznačajnije programe koje će se dogodine organizirati. Grad će živnuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bogata kulturna ponuda

''Na različite načine uključujemo građane od spomenutih 27 susjedstava, preko različitih civilnih inicijativa i na sve druge načine, odlučili smo podijeliti to zadovoljstvo da sam grad okitimo bojama EPK'', izjavila je Emina Višnić, direktorica tvrtke Rijeka 2020.

Riječani jedva čekaju večerašnju glazbenu poslasticu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ipak je to nekako oznaka Rijeke, nekakav zaštitni znak koji smo pomalo izgubili, ali evo vraća se u ovom EPK 2020'', komentirala je Riječanka Mirjana Crnić Novosel.

Koncert je tek kap u moru bogate kulturne ponude koju Rijeka iščekuje. Rijeka je uvijek svoja i posebna. Bit će podjeljeno 2000 posebnih EPK zastava, kojima će dogodine građani moći ukrasiti svoje balkone i prozore. Na pozornici će nastupati brojni riječki izvođači, a najveća poslastica je super bend Rival koji se okuplja u iznimnim i za grad važnim prilikama. Oni se baš za EPK okupljaju nakon 22 godine, nakon njih nastupat će Let 3.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo