REUTERSOVO ISTRAŽIVANJE: /

Net.hr je četvrti najčitaniji u zemlji i jedan od portala kojem čitatelji najviše vjeruju

Image

Visok plasman na Reutersovoj ljestvici nova je potvrda Net.hr-ove strategije

19.6.2019.
13:34
VOYO logo

Hrvatsko medijsko tržište karakteriziraju jake komercijalne televizije, pad naklade tiska koji se pokušava prilagoditi digitalnom okruženju i živahni web portali, stoji u Reutersovom medijskom izvješću za 2019. godinu.

Na listi najposjećenijih portala, Net.hr se nalazi na visokom četvrtom mjestu, nakon 24 sata, Indexa i portala Jutarnjeg lista. U izvještaju Reuters skreće pozornost na pad neovisnosti medija koji je započeo 2016. nakon dolaska HDZ-ove koalicije na vlast. Posebno naglašavaju skandal s tužbama HRT-a protiv vlastitih novinara te novinarski prosvjed iz ožujka ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema ovom istraživanju čitanosti i relevantnosti medija, Net.hr je jedan od portala kojem čitatelj najviše vjeruju. Konkretno, nakon tportala, našli smo se na drugom mjestu internetskih izdanja u koje čitatelji imaju povjerenja. U kategoriji TV-a, radija i printa najveći broj ljudi informacije nalazi na Novoj TV, RTL-u, HTV-u i tiskanom izdanju 24 sata.

Image

Reutersova lista najposjećenijih medija u Hrvatskoj

Sjajni rezultati cijele RTL grupe

U svibnju je Net.hr, prema Gemiusu, čitalo 1,53 milijuna ljudi, što je naš najbolji mjesečni rezultat u povijesti. Net.hr je dio RTL-ove grupe portala koji su s 1,92 milijuna korisnika iz svibnja drugi najveći digitalni izdavač u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kombinacija odličnih rezultata naših tradicionalnih operacija te povijesni doseg novoakviziranog portala net.hr u svibnju je potvrdila relevantnost RTL-ove digitalne strategije. Ona uključuje distribuciju najkvalitetnijih sadržaja na svim digitalnim platformama te povećanje dosega prema svim ciljnim skupinama.

Kao trenutačno drugi najveći izdavač na hrvatskom tržištu, nastavit ćemo graditi najrelevantnji digitalni portfelj kako za naše cijenjene posjetitelje, tako i za naše partnere oglašivače", izjavio je u lipnju, nakon objave rezultata Gemiusa Guillaume Antoine Rabhi, direktor digitalnog i poslovnog razvoja u RTL Hrvatska.


Istraživanje je proveo Reutersov Institut za novinarstvo krajem siječnja i početkom veljače 2019. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo