Četvero putnika koji su se 18. kolovoza vlakom zaputili iz Splita u Zagreb pamtit će putovanje i to zbog bahatog konduktera HŽ-a koji im nije htio otključati kupe za koji su karte platili čak 1500 kuna. Tako su dio puta proveli sjedeći na podu, a jedan od njih odlučio je poslati i prigovor Hrvatskim željeznicama kojeg je odlučio podijeliti i na Facebooku.
Prenosimo ga u cijelosti:
"Poštovani,
pišem Vam u vezi događaja koji se dogodio u subotu, 18.08.2018. u vlaku 820 na relaciji Split - Zagreb.
Troje mojih kolega i ja putovali smo prema Zagrebu i imali smo
kupljene karte te rezervirana mjesta u vagonu 1, sjedala 13, 14,
15 i 16. Stigavši u vlak vidjeli smo da je naš kupe zaključan
lokotom te smo otišli do konduktera i zamolili ga da nam otključa
kupe. On je nepristojno odgovorio da nam ne želi otključati i da
mi nećemo ući u taj kupe jer je on rezerviran za njega. Mi smo mu
pokušali pokazati kartu i objasniti kako imamo rezervaciju, ali
on je odbijao uopće pogledati kartu, a kamoli je skenirati te nam
je prijetio kako će pozvati policiju i da se maknemo. Bio je
krajnje neugodan i nepristojan i nije nam uopće želio izaći u
susret na način da nam barem pronađe novi kupe i nova mjesta nego
je samo bahato rekao da si odemo sami pronaći mjesta jer ih ima u
ostalim vagonima. Mi smo ga pokušavali urazumiti govoreći mu kako
smo platili kartu gotovo 1500 kn i kako nemamo namjeru cijelu noć
lutati vagonima i tražiti druga mjesta s kojih bi nas u bilo
kojem trenu mogli dignuti drugi putnici s eventualnim
rezervacijama, ali njega to nije bilo briga. Nakon sitne
eskalacije svađe i dovikivanja, on je otišao dalje, kupe je ostao
zaključan, a mi smo ostali stajati na hodniku.
Nakon toga zvao sam Vašu službu za korisnike više puta i oni su
pokušavali riješiti situaciju i doći do nekoga u vlaku tko će nam
pomoći, ali pošto služba radi do 23 sata, a mi smo putovali
noćnim vlakom koji kreće iz Splita u 21:45, mogao sam samo s
njima razgovarati oko sat vremena te Vas nakon toga nisam više
mogao dobiti.
Nakon više od 2 sata, oko 23:30, sjedili smo i dalje na podu u hodniku ispred zaključanog kupea koji smo platili i rezervirali. Došao je dotični kontrolor te bez ijedne riječi samo ušao u kupe. Nismo se imali namjere više prepirati s njim jer smo vidjeli kako je čovjek očito anemičan na cijelu situaciju i nema trunke odgovornosti za posao koji obavlja. Tek nakon njega došao je drugi, stariji kontrolor koji nas je upitao da li smo mi osobe koje imaju kartu za taj kupe. Nakon što smo potvrdili, čovjek nam se ispričao i rekao da pođemo s njim jer na kraju vlaka ima spavaći kupe u koji nas može smjestiti. Bio je iznimno ljubazan i profesionalan, a na kraju smo vidjeli kako nam je zapravo ustupio svoj kupe jer je na njemu također bio lokot, dakle bio je rezerviran za kontrolora ili nekoga od osoblja vlaka.
Zbog susretljivog kontrolora koji nam je pomogao, ispričao se i pronašao smještaj, ne želimo tražiti povrat novca niti bilo kakve refundacije nego samo želimo da se osvijesti kakva osoba radi za Hrvatske Željeznice, državnu firmu koju financiramo mi građani. Kontrolor je osoba koja predstavlja cijelu kompaniju prema svim putnicima, domaćim i stranim, starim i mladim. On je prvi i zadnji službeni kontakt, te bi kao takav trebao predstavljati kompaniju, ali i cijelu državu i njen mentalitet kako i doliči jednoj zemlji koja praktički živi od ovih par toplih mjeseci.
Stoga bih Vas zamolio da malo obratite pažnju na osobe koje
zapošljavate jer se ni ja, a ni mojih troje prijatelja više
nikada nećemo voziti vlakom pa makar morali puno skuplje platiti
bilo koji drugi oblik prijevoza.
Sreća u nesreći je ta da na našem mjestu nije bio neki inozemni
putnik (iako ih je bio pun vagon koji su svjedočili
neprofesionalnosti i čobanluku vašeg zaposlenika) stoga se ovaj
loš glas neće daleko čuti."