Platili karte 1500 kn /

Putovanje HŽ-om iz noćne more: 'On je otišao dalje, kupe je ostao zaključan, a mi smo sjedili na podu'

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Neugodno iskustvo s HŽ-om odlučili su podijeliti s hrvatskom javnošću

21.8.2018.
10:03
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Četvero putnika koji su se 18. kolovoza vlakom zaputili iz Splita u Zagreb pamtit će putovanje i to zbog bahatog konduktera HŽ-a koji im nije htio otključati kupe za koji su karte platili čak 1500 kuna. Tako su dio puta proveli sjedeći na podu, a jedan od njih odlučio je poslati i prigovor Hrvatskim željeznicama kojeg je odlučio podijeliti i na Facebooku. 

Prenosimo ga u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Poštovani,

pišem Vam u vezi događaja koji se dogodio u subotu, 18.08.2018. u vlaku 820 na relaciji Split - Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Troje mojih kolega i ja putovali smo prema Zagrebu i imali smo kupljene karte te rezervirana mjesta u vagonu 1, sjedala 13, 14, 15 i 16. Stigavši u vlak vidjeli smo da je naš kupe zaključan lokotom te smo otišli do konduktera i zamolili ga da nam otključa kupe. On je nepristojno odgovorio da nam ne želi otključati i da mi nećemo ući u taj kupe jer je on rezerviran za njega. Mi smo mu pokušali pokazati kartu i objasniti kako imamo rezervaciju, ali on je odbijao uopće pogledati kartu, a kamoli je skenirati te nam je prijetio kako će pozvati policiju i da se maknemo. Bio je krajnje neugodan i nepristojan i nije nam uopće želio izaći u susret na način da nam barem pronađe novi kupe i nova mjesta nego je samo bahato rekao da si odemo sami pronaći mjesta jer ih ima u ostalim vagonima. Mi smo ga pokušavali urazumiti govoreći mu kako smo platili kartu gotovo 1500 kn i kako nemamo namjeru cijelu noć lutati vagonima i tražiti druga mjesta s kojih bi nas u bilo kojem trenu mogli dignuti drugi putnici s eventualnim rezervacijama, ali njega to nije bilo briga. Nakon sitne eskalacije svađe i dovikivanja, on je otišao dalje, kupe je ostao zaključan, a mi smo ostali stajati na hodniku.

Nakon toga zvao sam Vašu službu za korisnike više puta i oni su pokušavali riješiti situaciju i doći do nekoga u vlaku tko će nam pomoći, ali pošto služba radi do 23 sata, a mi smo putovali noćnim vlakom koji kreće iz Splita u 21:45, mogao sam samo s njima razgovarati oko sat vremena te Vas nakon toga nisam više mogao dobiti.

'Nadrealni doživljaji s HŽ-om': Htjela je upoznati 'Full of life' Hrvatsku iz vlaka, ali je doživjela šok i nevjericu

Nakon više od 2 sata, oko 23:30, sjedili smo i dalje na podu u hodniku ispred zaključanog kupea koji smo platili i rezervirali. Došao je dotični kontrolor te bez ijedne riječi samo ušao u kupe. Nismo se imali namjere više prepirati s njim jer smo vidjeli kako je čovjek očito anemičan na cijelu situaciju i nema trunke odgovornosti za posao koji obavlja. Tek nakon njega došao je drugi, stariji kontrolor koji nas je upitao da li smo mi osobe koje imaju kartu za taj kupe. Nakon što smo potvrdili, čovjek nam se ispričao i rekao da pođemo s njim jer na kraju vlaka ima spavaći kupe u koji nas može smjestiti. Bio je iznimno ljubazan i profesionalan, a na kraju smo vidjeli kako nam je zapravo ustupio svoj kupe jer je na njemu također bio lokot, dakle bio je rezerviran za kontrolora ili nekoga od osoblja vlaka.

Zbog susretljivog kontrolora koji nam je pomogao, ispričao se i pronašao smještaj, ne želimo tražiti povrat novca niti bilo kakve refundacije nego samo želimo da se osvijesti kakva osoba radi za Hrvatske Željeznice, državnu firmu koju financiramo mi građani. Kontrolor je osoba koja predstavlja cijelu kompaniju prema svim putnicima, domaćim i stranim, starim i mladim. On je prvi i zadnji službeni kontakt, te bi kao takav trebao predstavljati kompaniju, ali i cijelu državu i njen mentalitet kako i doliči jednoj zemlji koja praktički živi od ovih par toplih mjeseci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga bih Vas zamolio da malo obratite pažnju na osobe koje zapošljavate jer se ni ja, a ni mojih troje prijatelja više nikada nećemo voziti vlakom pa makar morali puno skuplje platiti bilo koji drugi oblik prijevoza.

Sreća u nesreći je ta da na našem mjestu nije bio neki inozemni putnik (iako ih je bio pun vagon koji su svjedočili neprofesionalnosti i čobanluku vašeg zaposlenika) stoga se ovaj loš glas neće daleko čuti."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo