Uzimajući u obzir relaciju između Frankfurta i Prištine, a samo dvojicu vozača to je veliki problem. Svaki vozač autobusa može voziti devet sati unutar 24 sata, nakon toga je obvezna pauza. A kad se radi o autobusu on mora nakon 21 sat rada, tri sata mirovati, ali to se ne poštuje , rekao je za 24 sataGoran Husinec, prometni stručnjak i sudski vještak.
Zatim je nadodao da za ovu relaciju je potrebno oko 25 sati uzimajuću u obzir granice, pauze. S obzirom na gužve u sezoni takav put može trajati i do 30 sati, dodajući da se gleda profit, a ne sigurnost.
"Rješenje je jednostavno. A to je da se u međustanicama osiguraju stanovi gdje bi se izmijenjivali vozači, a oni koji su do tamo vozili bi se odmorili. Ali to košta pa toga jako malo ima", priča Husinec.
Smatra da je problem što se kazne ispisuju, ali se malo naplaćuju: "Policija kazne ispiše, ali kad ste zadnji put čuli da je netko istu platio".