U vremenu u kojem najviše ljudi ide na posao ili s posla sve su zagrebačke ceste u crvenom. Nesreće su svakodnevica pa i javni prijevoz redovito kasni.
Ovako izgleda vožnja iz pakla. Potpuni je prometni kolaps u Zagrebu: Od gužve ne možeš mrdnuti
Stanogradnja u Zagrebu u posljednjih je nekoliko godina dosegnula svoj vrhunac. Nove zgrade niču svakog dana, a s druge strane - prometna se infrastruktura slabo razvija.
Sa stanogradnjom stiže priljev novih stanara pa tako i vozila koje prometna infrastruktura ne može pratiti.
Gužve su svugdje i stalno, pravila više nema. Prosječno vrijeme putovanja od točke A do točke B u Zagrebu se udvostručilo.
Najveće gužve javljaju se ujutro i poslijepodne po završetku radnog vremena kada je gotovo cijeli grad u crvenom, odnosno nema prometnice koja nije zakrčena autima.
Uz pobješnjelu stanogradnju razlog prometnog kaosa su i radovi koji probijaju rokove.
Iako je većina radova na zagrebačkim prometnicama trebala završiti s krajem ljeta i godišnjih odmora, ceste su i dalje raskopane.
Građani se žale na situaciju u gradu i smatraju da se nešto mora napraviti pothitno. 'Nekad je bila gužva od cca sedam do devet i od tri do pet. Danas je u svako doba dana i noći, ja ne znam samo kud ti svi ljudi idu i kad rade uopće. Drugo, infrastruktura nam je kao i prije 30 godina kad je Zagreb konkretno bio za četvrtinu manji', žali se naša čitateljica.
Prometni stručnjak smatra da u zagreb svake godine stiže sve više i više auti, a prometna infrastruktura se ne mijenja niti prilagođava kao ni javni prijevoz koji je isti 50 godina.
'Tramvajski prijevoz je vrlo malo moderniziran, autobusne linije su iste, samo puno sporije. Jedino što se počelo događati je da se promet zbog i nakon korone počeo malo rasterećivati biciklima i romobilima. Tu se ipak vrši pritisak na pješačke zone', objašnjava prometni stručnjak.
Prometni stručnjak smatra da se prometna situacija u Zagrebu može popraviti jedino izgradnjom podzemne željeznice. 'Gradovi od preko milijun stanovnika vrlo teško funkcioniraju bez podzemne željeznice', ustvrdio je.
Gužve u Zagrebu postale su svakodnevica, no s novim radovima na križanju Savske i Vukovarske put do odredišta postao je pakao. 'Potpuni kolaps prometa u Zagrebu! Užasne su kolone i gužve, baš je jako loše, doslovno se jedva vozi", požalila se čitateljica koja se u promet u jutarnjim satima uključila na Trešnjevci. Na tom je dijelu započela sanacija tramvajske pruge, a radovi će trajati do 22. listopada. Prometne gužve u Zagrebu, i njihov zabrinjavajući razmjer, dio su većeg problema od radova na cestama iako radovi, očekivano, doprinose problemu.