Predsjednica Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja Suzana Hitrec u RTL-u danas je komentirala kako se ravnatelji snalaze s COVID potvrdama u školama.
Kazala je kako je u njenoj školi, Upravnoj školi Zagreba kao i u većini škola sve prošlo dobro.
"Nastava se odvijala i svi su djelatnici predočili COVID potvrde", kazala je.
Kazala je i da je u većim i manjim mjestima bilo problema oko pronalaženja mjesta i termina testiranja.
"Kao ravnatelji smo uskočili i ugovorili na jednom mjestu testiranje koje odgovara djelatnicima, a neke škole su organizirale da dođu zdravstveni djelatnici u škole i testiraju", kazala je.
Objasnila je i što treba napraviti u situaciji kada nastavnici odbiju pokazati COVID potvrdu ili testiranje.
"Ravnatelj prvo mora organizirati nastavu, pronaći zamjenu da nastava redovno teče, napisati službenu bilješku i razgovarati s takvim djelatnicima i tako svaki dan. Izreći nakon toga usmenu opomenu i pisano upozorenje, a nadamo se da neće doći do krajnje mjere koja je otkaz u slučaju da se situacija nastavi", kazala je.
Na pitanje kada nastupa otkaz i je li teško pronaći zamjenu, Hitrec je kazala da je teško pronaći zamjenu, ali je još teže nekome dati otkaz.
"Nadamo se da do toga neće doći i da će se svi osjetiti koliko je značajno radno mjesto i da ravnatelji moraju postupiti po odluci Stožera. Ukoliko ne budu dostavljali COVID potvrde, osobito oni kojih imaju, bit ćemo prisiljeni to učiniti", kazala je Hitrec.
Hitrec je govorila i o organizaciji informacija i roditeljskih sastanaka.
"Roditelji nisu bili zakinuti. Čak i roditeljima odgovara da imaju informacije telefonom ili online nego da dolaze u školu jer im to oduzima vremena. Izaći ćemo u dovršite i organizirati informacije i sastanke", kazala je.