"Očekivali smo s početkom godine da će ova sezona ići u onim razmjerima 2019. godine, sada vidim da je predsezona jako sramežljiva, skoro da i nema upita s obzirom na trenutnu situaciju u Europi. Doista se bojim da je predsezona izgubljena berem što se Dalmacije tiče. Međutim, visoka sezona jako dobro stoji, gosti ne otkazuju, i nadamo se da će u tom smjeru ići da ćemo dobro odraditi sezonu i post sezonu", rekla je Barbara Marković, predsjednica Udruge obiteljskog smještaja.
Dodaje da su zadnje dvije godine teško preživljavali.
"Junački smo se držali, o sada smo s trećom godinom već na izmaku snaga. Ja sam međutim doista optimistična i trebamo se pripremati za sezonu kao da će biti apsolutno kompletna, u odnosu na prošlu i 2019. godinu. S tim da politika cijena i dalje treba biti pametno razrađena, što znači ne smanjivati cijene u visokoj sezoni, i ne ih razmjerno povećavati. Problem je špto ove godine imamo veliku konkurenciju koja će targetirati i naša tržišta", kaže Marković.
A radi se o konkurenciji Grčke, Turske i ostatka Mediterana.
"Oni gube i jedan dio kolača Rusije i Ukrajine koji su bili njihovi gosti. No, Hrvatska je boutique destinacija i mi ne možemo uspoređivati s destinacijama masovnog turizma, zaista se nadam da ćemo biti prepoznato turističko tržište i da ćemo naći svoje goste", rekla je.
Ove godine se cilja i na Europsko tržište jer se pokazalo da ono ostaje u visokoj sezoni, dok prekooceanski gosti otkazuju zbog blizine ratnih zbivanja.
"Nadamo se da će u last minute aranžmanima rezervirati i peti mjesec i da će se to dalje nastaviti na sezonu", kaže Marković.