POSLJEDNJE VELIKO ISTRAŽIVANJE UOČI IZBORA: /

Milanović 'za dlaku' ispred Kolinde, a poznato je i za koga će glasati Škorini birači

Image
Foto: Igor šoban/Pixsell, Josip Regović/pixsell, Igor Kralj/Pixsell

Sigurno će na izbore, prema anketi, izaći 63 posto birača

3.1.2020.
19:40
Igor šoban/Pixsell, Josip Regović/pixsell, Igor Kralj/Pixsell
VOYO logo

Dnevnik Nove TV objavio je večeras posljednje istraživanje o potpori predsjedničkim kandidatima uoči nedjeljnog drugog kruga predsjedničkih izbora. Zoran Milanović dobio bi 45 posto, a Kolinda Grabar Kitarović 42 posto glasova.

Među biračima je još uvijek ima čak 13 posto neodlučnih. Upravo to su birači kojima se večeras kandidati primarno obraćaju i koji bi jednom od njih mogli donijeti pobjedu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sigurno će na izbore, prema anketi, izaći 63 posto ljudi s pravom glasa.

Milanoviću skloni u Zagrebu, Kolindi u Slavoniji

Zoran Milanović može računati na 64 posto birača s VSS-om. U prednosti je u Zagrebu s 53 posto, Sjevernoj Hrvatskoj s 54 posto te u Primorju i Istri sa 65 posto glasova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Birači s osnovnom školom bi u većoj mjeri glasovali za Kolindu Grabar- Kitarović, odnosno njih 49 posto.

Kolinda Grabar-Kitarović pobjeđuje u Slavoniji s 54 posto, Banovini i Kordunu s 59 posto te Dalmaciji sa 60 posto glasova.

Image
OVO SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI; Analitičar predviđa: /

'Tko god pobijedi, u oba slučaja bi mogao profitirati HDZ, a naročito Plenković'

Image
OVO SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI; Analitičar predviđa: /

'Tko god pobijedi, u oba slučaja bi mogao profitirati HDZ, a naročito Plenković'

Većina Škorinih birača za Kolindu

Čak 89 posto birača Grabar Kitarović, koji su izašli prije dva tjedna, planira izaći i na drugi krug izbora, a to planira učiniti i tek 1 posto manje Milanovićevih (88%). Na birališta će i 61 posto birača Miroslava Škore.

Škorini birači će, većinom 61 posto dati glas Kolindi a njih 28 posto Milanoviću. Oko 11 posto Škorinih birača još nije donijelo odluku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje je provela agencija Ipsos Puls.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo