naučimo nešto /

Portal na koji vrijedi kliknuti za dobrobit djece: medijskapismenost.hr

Image
Foto: medijskapismenost.hr

Cilj je portala osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece

20.6.2016.
16:00
medijskapismenost.hr
VOYO logo

Hrvatska medijska scena bogatija je za novi internetski portal pod imenom medijskapismenost.hr namjenjen informiranju i edukaciji roditelja, nastavnika, općenito dječjih skrbnika kojeg su zajedno s partnerima pokrenuli Agencija za elektroničke medije i hrvatski Ured UNICEF-a.

Promocija portala održana je u ponedjeljak na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti koji je jedan od partnera. Sadržaj portala podijeljen je po kategorijama, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipe, utjecaj medija na dječji razvoj. Tu su i kolumne,  pojmovnik te rubrika - preporuke. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj je portala osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece, istaknula je voditeljica komunikacija iz hrvatskog ureda UNICEF-a Gorana Dojčinović.

 Prema istraživanjima djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju bez nazočnosti roditelja do 10 sati tjedno, a djeca i mladi u prosjeku pet sati dnevno provode na internetu. Istodobno samo 22 posto mladih u dobi između 15 i 18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ti nam podaci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću, rekla je Dojčinović. Naglasila je kako je glavni cilj da portal postane suvremena platforma za suradnju s roditeljima, učiteljima, stručnjacima i djecom.

 U ime Agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović ocijenio je da dosad postignuti rezultati govore o dobro odrađenom poslu. Tako smo prošlogodišnjom kampanjom "Birajmo što gledamo" obuhvatili gotovo 90 posto populacije i time učinili veliki iskorak u osvještavanju roditelja i medija o važnosti medijske pismenosti, rekao je.

Svi koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na portalu će moći pronaći sveobuhvatni sadržaj pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu utjecaju na razvoj djece, dodao je Tomljenović.

U sadržaju portala medijskapismenost.hr sudjeluju i partneri - Akademija dramske umjetnosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo