partnerstvo / Porsche povećao svoj udio u Rimac Automobilima na 15,5 posto: 'Vjerujemo u Matu'

Image
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Porsche je "ušao" s kapitalom u Rimac Automobile prošle godine

6.9.2019.
13:43
Igor Kralj/PIXSELL
VOYO logo

Iz Rimac Automobila izvijestili su da je Porsche povećao svoj udio u kompaniji na 15,5 posto.

Naime, u lipnju 2018. njemački proizvođač sportskih automobila kupio je 10 posto udjela u Rimac Automobilima, a sada su njihova ulaganja povećana na 15,5 posto. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Budući da Porsche povećava raspon svojih elektrificiranih modela, partnerstvo će koristiti stručnost Rimca u elektrifikaciji vozila, uključujući pogonske sklopove, baterije, motore i invertere.

"Porsche je godinu dana pratio pozitivan razvoj tvrtke Rimac. Brzo nam je postalo jasno da Porsche i Rimac mogu puno naučiti jedni od drugih. Vjerujemo u Matu Rimca i njegovu tvrtku, tako da smo sada povećali svoj udio i proširujemo suradnju u baterijskoj tehnologiji", rekao je , zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i glavni financijski direktor Porsche AG-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mate Rimac kazao je da je jedna od najvažnijih prekretnica u povijesti tvrtke bila osvojiti Porschea kao partnera.

"Činjenica da Porsche sada povećava svoj ulog najbolja je potvrda naše suradnje i osnova za još bliži odnos. Tek smo na početku našeg partnerstva – a naša visoka očekivanja već su ispunjena. Imamo mnogo ideja koje želimo zajedno ostvariti u budućnosti. Ključno je stvoriti situaciju "win-win" za oba partnera i dodavati vrijednost našim krajnjim kupcima razvijanjem uzbudljivih elektrificiranih modela", rekao je osnivač i izvršni direktor Rimac Automobila Mate Rimac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povećanje udjela Porschea u Rimcu doprinijet će brzom tempu razvoja tvrtke Rimac, što uključuje značajno povećanje proizvodnje komponenti. Osim dizajniranja, razvoja i proizvodnje naprednih tehnologija za razne marke automobila visokih performanse, Rimac trenutno dovršava razvoj C_Two automobila uoči proizvodnje u 2020. godini. Automobil će proći intenzivan program testiranja u sklopu homologacije za distribuciju na svim svjetskim tržištima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo