PODUZETNICI KOJI SU SE USUDILI: / Stvorili su proizvode koje obožavamo, a sada prvi put otkrivaju kako su uspjeli u digitalnoj eri

Image
Foto: RTL

Kako su nove tehnologije promijenile navike i očekivanja ljudi i što je potrebno da bi baš vaša poduzetnička ideja uspjela u digitalnoj eri?

15.11.2019.
20:53
RTL
VOYO logo

Mastercardov serijal "1U4 MILIJUNA Kako smo ostvarili svoje snove u Hrvatskoj" prati više od 1,2 milijuna ljudi na jutarnji.hr, a 28. studenog trojica poduzetnika i protagonista serijala sudjelovat će na konferenciji Digital Shapers. Miroslav Šuvak, suvlasnik Nove Runde, Marko Šunjić, vlasnik Fibre i Andrija Pirnat, vlasnik Swanky Mint hostela, otkrit će u panelu Mastercarda "1U4 MILIJUNA"; kako su uspjeli osvojiti povezane korisnike i ostvariti izuzetan poslovni rast, i to u tradicionalnim industrijama.

Miroslav Šuvak s prijateljem Markom Filipinom pokrenuo je craft revoluciju u hrvatskom pivarstvu, a sada Nova Runda proizvodi više od 200 tisuća litara piva godišnje. Oni su pioniri crowdfundinga u Hrvatskoj i imaju jednu od najaktivnijih online zajednica u pivskoj industriji i to – na Twitteru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marko Šunjić uspio je u padajućoj izdavačkoj industriji stvoriti jednu od najvećih izdavačkih kuća u regiji – Fibru – koja je dosad prodala više od 200 tisuća vrhunskih stripova. Danas je teško zamisliti da je Fibra započela kao hobi matematičara, programera i strastvenog ljubitelja stripova.

Image
Foto: RTL

Zagreb, 150519. Marko Sunjic, vlasnik izdavace kuce za stripove Fibra. Foto: Boris Kovacev / CROPIX

Treći sugovornik u panelu otkrit će kako je zahvaljujući inovacijama u komunikaciji, pristupu korisnicima i načinu plaćanja stvorio najnagrađivaniji i najomiljeniji hrvatski hostel – Swanky Mint. Andrija Pirnat u hostelu je dosad ugostio više od 100 tisuća turista, a prvi je na TripAdvisoru još od svog otvaranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Zagreb, 171019. Hostel Swanky Mint u Ilici. Na fotografiji: vlasnik Andrija Pirnat. Foto: Boris Kovacev / CROPIX

U razgovoru će im se pridružiti i Iva Ušćumlić, direktorica digitalnog odjela agencije Media Val, a moderator panela bit će Ana Plišić, suosnivačica digitalne agencije C3 Croatia, njemačke grupe Creative, Code and Content.

Image
Foto: RTL

U cilju povećanja pozitivnog i proaktivnog mindseta u Mastercardovom serijalu "1U4 MILIJUNA Kako smo ostvarili svoje snove u Hrvatskoj" – koji je napravljen u suradnji C3 Croatia, agencije Media Val i Native Ad Studija Hanza Medije – prikazan je poslovni i životni put 30 poduzetnika koji su se suočili s izazovima, pronašli rješenja, transformirali i uspjeli. Započeli su nešto neprocjenjivo i danas su zadovoljni i sretni ljudi, a više od 450 građana Hrvatske razgovaralo je s njima u sklopu interaktivne platforme na native.jutarnji.hr/1u4milijuna/ i dobilo korisne savjete kako bi i oni mogli ostvariti svoju strast.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog utjecaja koju je imao na zajednicu serijal 1U4 MILIJUNA nagrađen je brončanom nagradom u Berlinu na Native Advertising Awards u kategoriji najbolje strategije.

"Mastercard vjeruje u prilike koje stvaraju nove tehnologije i zato kontinuirano ulažemo u digitalnu transformaciju naših partnera. Nove tehnologije mijenjaju čitave industrije u svijetu, donose nove poslovne modele i nove načine rada, a u takvom okruženju uspjet će oni koji se transformiraju i ugrabe nove prilike. Želimo pomoći poduzetnicima i profesionalcima povećati razinu digitalnih kompetencija jer vjerujemo da svatko od nas može uspjeti ostvariti svoje snove u digitalnoj eri i postati 1U4 MILIJUNA – zadovoljni ljudi koji su započeli nešto neprocjenjivo", poručuju iz Mastercarda, vodeće tehnološke kompanije u financijskoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo