Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ostvarila neto dobit od gotovo 70 milijuna kuna, što je značajan rast u odnosu na isto razdoblje lani kada je dobit iznosila 18 milijuna kuna, objavili su u srijedu iz koprivničke prehrambene tvrtke. Riječ je o najboljem rezultatu u dugogodišnjoj povijesti kompanije.
"Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja", kažu iz Podravke.
Na danas održanoj sjednici Nadzornog odbora Podravke objavljeno je i kako su prihodi od prodaje porasli za 8,3 posto, odnosno, 988,9 milijuna kuna, što je rast od 75,6 milijuna kuna.
"Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu prehrane uslijed snažnijih prodajno-marketinških aktivnosti te širenja distribucije pojedinih kategorija", ističu iz Podravke.
Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast zabilježen je u Centralnoj Europi i to u iznosu od 15,9 posto te Istočnoj Europi 14,9 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je snažan rast prihoda od prodaje u iznosu od 6,3 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 40 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.
"Fokus menadžmenta u 2018. godini je na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti", poručuju iz Podravke.
Iz Podravke su izvijestili i da je Nadzorni odbor na današnjoj sjednici predložio glavnoj skupštini odluku prema kojoj bi se dioničarima iz lanjske dobiti isplatila dividenda u iznosu 7 kuna bruto po dionici.