U posljednja tri mjeseca manje se kupovalo zbog zatvorenih trgovina. Sljedeća dva očekuje se da će se prodavati i više jer počelo je ljetno sniženje.
Nisu radili točno 47 dana, a sada se pream Hrvatskoj
gospodarskoj komori očekuje 30 posto veći promet.
Neki u šopingu, neki samo u prolazu. Mnogi
posjetitelji popularnog zagrebačkog trgovačkog centra nisu
znali da je počelo ljetno sniženje.
I prije početka ovog ljetnog sniženja, mnogi su trgovci ponudili akcije kako bi spasili poslovanje, jer od svih trgovina, one s odjećom jedne su od najpogođenijih koronavirusom. Zato će sada sniženja potencijalno biti i veća.
Sezonska sniženja kreću se u rasponu od 20 do 50 posto, a očekuje se i da bi pred sam kraj neki artikli mogli doseći sniženje i do 70 posto. I nisu na sniženju samo odjeća i obuća već i artikli poput namještaja, bijele tehnike i slično.
Iz Udruge potrošača savjetuju:
"Mora biti označena stara cijena i nova cijena. Potrošači su već prije trebali malo pripaziti kako se kreću cijene proizvoda za koji su oni zainteresirani pa kad dođu sniženja da onu su upoznati koje su cijene bile. Jer nerijetko se dešava da trgovci prije rasprodaja povise cijenu pa onda ju smanje pa mi plaćamo faktički redovnu cijenu", izjavio je Tomislav Lončar, tajnik Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.
Zbog prestanka rada od 47 dana, mnogi imaju zalihe robe u skladištima.
"Onu robu koju sada imaju i koju prodaju na sezonskom sniženju i po isteku sezonskog sniženja mogu nastaviti prodavati do isteka svojih zaliha, tako da vjerujemo da će kroz rujan još uvijek biti na raspolaganju robe koja će biti snižena", rekla je Tomislava Ravlić, direktorica sekora za trgovinu HGK.
Na ljetnim sniženjima ne prodaje se samo ljetni već i zimski artikli, a za one koji još preferiraju "ostati doma," sniženja su i na internetu.