POČELI OTKAZI U PUTNIČKOM PRIJEVOZU: /

Neke tvrtke će se i ugasiti, traže hitnu pomoć Vlade kako se javni prijevoz ne bi potpuno urušio

Image
Foto: Pixsell

Prijevoznički sektor, napominje Falak, suočen je s troškovima održavanja velike infrastrukture, preko kolodvora i garaža do IT sustava i prodaje karata,

1.4.2020.
9:55
Pixsell
VOYO logo

Otpuštanja vozača u putničkom prijevozu već su počela, a izvjesno je i gašenje dijela tvrtki, piše u srijedu Jutarnji list.

Stoga bi Vlada morala hitno pomoći kako se sustav javnog prijevoza ne bi potpuno urušio, upozorava direktorica Udruge prometa u Hrvatskoj udruzi poslodavaca Ana Falak, navodi dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Država prijevoznicima koji imaju ugovore sa školama, Ministarstvom obrane i drugim dijelovima javnog sektora na temelju javnog nadmetanja, a sada stoje ne svojom krivnjom, treba isplatiti 75 posto ugovorenih obveza predlažu u toj Udruzi.

Istodobno, dodaju, prijevoznike treba osloboditi svih davanja državi ili im dodijeliti paušale kako bi mogli platiti obveze prema državnom proračunu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliki troškovi održavanja infrastrukture

Treba poštivati Zakon o prijevozu u cestovnom prometu te s prijevoznicima koji održavaju linijski prijevoz sklopiti ugovore o javnim uslugama kojima bi se riješila dva problema - financiranje hladnog pogona i njegovo održavanje nakon krize, ističe Ana Falak.

Prijevoznički sektor, napominje Falak, suočen je s troškovima održavanja velike infrastrukture, preko kolodvora i garaža do IT sustava i prodaje karata, koju treba održati u funkciji za trenutak kada se javni prijevoz pokrene.

Novac za mjere koje predlaže Udruga prometa, kažu, postoji. Treba izravno prijevoznicima, navode u udruzi, preusmjeriti budžet koji su srednjoškolci dobivali za subvenciju svojih karata, donosi Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo