Premijer Andrej Plenković zajedno s ministrom mora, prometa i infrastrukture Olegom Butkovićem te direktorom Hrvatskih cesta Josipom Škorićem prošetao se u utorak Pelješkim mostom, javlja Dubrovački vjesnik. Nakon što je prohodao dionicu dugu tristotinjak metara te se upoznao s dinamikom radova na mostu, Plenković se obratio i medijima.
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
"Danas smo se imali priliku po prvi put prošetati Pelješkim mostom. Preostale su još 24 rasponske konstrukcije koje će doći tijekom mjeseca svibnja iz Kine. Most napreduje i na jesen ćemo povezati jug sa ostalim dijelom Dubrovačko-neretvanske županije te ostvariti teritorijalni integritet Republike Hrvatske. To je i najveće postignuće ovog projekta vrijednog 526 milijuna eura", poručio je Plenković nakon što mu je rečeno da je polovica rasponske konstrukcije mosta već postavljena te kako će Komarna i Brijesta biti spojene u rujnu ove godine.
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Simbolički značaj
"U prometnu infrastrukturu ulažemo više od 25 milijardi kuna, ali Pelješki most ima simboličan značaj. Usprkos pandemiji koja je zadesila čitav svijet radovi na mostu napreduju i na svu sreću nije bilo velikih zastoja. Do kraja rujna će biti spojena čitava rasponska konstrukcija, a već početkom naredne godine most će biti spreman za tehnički pregled", pojasnio je ministar Oleg Butković, naglasivši da bi cijeli projekt Pelješkog mosta zajedno s pristupnim cestama trebao biti završen do ljeta 2022.
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Gradnja još jednog mosta
Naime, s pelješke je strane postavljeno 210, a s neretvanske 320 metara konstrukcije. U zadnjem tjednu svibnja dolazi posljednja pošiljka dijelova konstrukcije, a uznapredovali su radovi i na pristupnim cestama.
"Probijen je i drugi tunel Kamenice u dužini 499 metara i optimistični smo što se tiče završetka druge faze radova na pristupnim cestama. Na kraju ostaju treća i četvrta faza, takozvana stonska obilaznica. Nakon početnih teškoća radovi napreduju. Ključna mjesta na trasi, tuneli Supava i Polakovica se užurbano rade. Između ova dva tunela će se graditi most preko stonskog zaljeva dužine 500 metara. U splitskom škveru je završen najduži čelični element za taj most, dužine 93 metra", pojasnio je Škorić.
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL