Kampanju su zajednički pokrenuli Pampers i UNICEF kako bi što većem broju prijevremeno rođenih beba u Hrvatskoj pružili mogućnost za ostvarivanje bliskosti s roditeljima kroz poticanje kontakta koža-na-kožu i hranjenje majčinim mlijekom.
U Hrvatskoj se godišnje prijevremeno rodi oko 2500 djece, od čega njih do 400 treba posebnu njegu i podršku. Prijevremeno rođene djevojčice i dječaci prve tjedne života, a ponekad i mjesece, moraju provoditi na jedinicama intenzivnog neonatalnog liječenja kako bi dobili najbolju moguću skrb koja im je potrebna u prvim, najtežim danima. Kontakt s roditeljima i hranjenje majčinim mlijekom među ključnim su faktorima za njihovo preživljavanje i oporavak.
S ciljem stvaranja uvjeta za kvalitetniji i duži boravak roditelja s djecom Pampers i UNICEF opremili su odjele intenzivnog neonatalnog liječenja pomagalima koja omogućuju kontakt koža-na-kožu i podržavaju hranjenje majčinim mlijekom. Donirana oprema uključuje fotelje, gnijezda za nedonoščad, jastuke za dojenje, marame za ostvarivanje kontakta koža-na-kožu, izdajalice i čašice za hranjenje, naprave za mjerenje razine buke te zaslone za osiguravanje privatnosti djeci i roditeljima, čarapice i kapice za nedonoščad.
„Naši najmlađi sugrađani, prijevremeno rođene djevojčice i dječaci, kao i njihovi roditelji trebaju našu podršku kako bi lakše prebrodili izazovne trenutke. Blizak kontakt roditelja s djecom i hranjenje majčinim mlijekom pomaže i djeci i roditeljima. Djeca se brže oporavljaju i ranije mogu napustiti bolnicu, a roditelji su mirniji kada dio dana mogu provesti sa svojom bebom, što im omogućava i da se lakše nose sa situacijom koju najčešće nisu očekivali. Iako su do sada napravljeni znatni pomaci u kvaliteti skrbi za prijevremeno rođenu djecu, potrebe za dodatnim ulaganjima i dalje postoje, jer roditelji nemaju svagdje jednake mogućnosti za ostvarivanje bliskosti sa svojim djetetom. Zato smo zahvalni Pampersu što je prepoznao važnost ulaganja u skrb o najmlađoj djeci i podržao UNICEF u osiguravanju opreme koja će pomoći bržem oporavku prijevremeno rođenih beba”, istaknula je v. d. predstojnice Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Đurđica Ivković.
Kampanja „Dodir koji život znači” započela je u siječnju 2018. godine, uoči Međunarodnog dana zagrljaja, kada je Pampers fotografirao zagrljaje građana i pretvorio svaki zagrljaj u jednu kunu donacije za pomoć prijevremeno rođenim bebama. U drugoj fazi kampanje, koja je trajala do 30. lipnja 2018. godine, Pampers je od svakog prodanog paketa pelena u Hrvatskoj donirao dvije kune za projekt.
„Kada smo predstavili ovu kampanju prije godinu dana, nadali smo se da ćemo prikupiti dovoljno sredstava za opremanje svih 13 intenzivnih neonatalnih odjela. Zahvaljujući velikom odazivu naših kupaca, prikupljeno je 450.000 kn, i danas možemo ponosno reći da je napravljen značajan pomak u stvaranju uvjeta za kvalitetniju brigu o prijevremeno rođenim bebama. Naša je želja, kao društveno odgovorne kompanije, da nastavimo raditi na projektima unapređenja infrastrukture koja će roditeljima olakšati svakodnevnu brigu o bebama, a njima omogućiti sretniji i zdraviji razvoj”, izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-a za Hrvatsku i Sloveniju.