osobni uvid /

'Ovo smo mi': Sve tajne One Directiona u jednom filmu

Na velika platna diljem svijeta za nešto više od tjedan dana stiže dokumentarni film o grupi One Direction. Trenutno najpoznatija petorka na svijetu fanove vodi u najskrovitije kutke svakodnevice koja je ispunjena nastupima, vriskovima obožavateljica i, naravno, milijunima dolara.

20.8.2013.
18:11
VOYO logo

'This Is Us', odnosno 'Ovo smo mi', naziv je prvog dokumentarnog filma pop senzacije One Direction. Rađen je u 3D tehnici i donosi sve detalje njihove zvjezdane svakodnevice. Kako je riječ o novom kino hitu, potvrđuju i tisuće obožavateljica koje već kampiraju ususret svjetskoj premijeri.

"Glavna stvar je to što smo htjeli pokazati isječke koje obožavatelji ili ljudi nemaju priliku vidjeti svaki dan. Vide možda događaje na koje idemo, stvari koje radimo i podržavamo, ali ne vide točno kako to radimo, kako naš dan počinje, kako završava i sve detalje između, pa smo htjeli pokazati dio toga", pojasnio je Zayn Malik.

"Mislim da je to također prilika da više pokažemo naše individualne osobnosti jer dosad nije bilo. Dosad nije bilo sadržaja za individualnu priču. Dobijete pravi osobni uvid", dodao je Louis Tomlinson.

U samo dvije godine ova je grupa postigla zavidan uspjeh, pa i sami članovi priznaju kako ne mogu vjerovati da su od običnih školaraca postali pop zvijezde.

"Nismo očekivali ništa od ovoga i još smo uvijek u šoku zbog svega što se događa. Živimo u mjehuriću i ne vidimo situaciju izvana... Iz vanjske perspektive. Što gledaš? On je u mjehuriću! Sad mi je jasno. Puknut će! Ne vidimo pravo stanje stvari jer se to događa nama", kazao je Niall Horan.

Njihova slava, naravno, ima i tamnu stranu. Svaki pokret tabloidi seciraju do najsitnijih detalja, a zbog epiteta pop idola moraju paziti kako utječu na fanove diljem svijeta.

"Možeš raditi što god želiš, stvar je u tome kako to radiš i kako odabereš", izjavio je Harry Styles.

"Naprimjer, ako prođeš kraj ženske škole u pola tri, znaš da će te rastrgati, pa trebaš tempirati odlaske u trgovine i slično", priznao je Niall Horan.

One Direction uskoro će, nakon samo dvije godine postojanja, zaraditi svoju prvu milijardu dolara. Osim glazbe, to čine majicama, čokoladama, sličicama i svim drugim proizvodima na koje su stavili svoje ime. Ipak, postoje proizvodi koje ne bi reklamirali apsolutno nikad!

"Oružje! Ne bismo stavili ime na oružje. Ne znamo puno o tome. Uvijač za trepavice, ne znamo ništa ni o tome. Stvari koje nisu zabavne. Stavili bismo ime na sve što bismo i sami koristili", rekli su Directionari.

Film 'This is Us' u hrvatska kina stiže 29. kolovoza. S obzirom na popularnost koju uživaju u cijelom svijetu, ne sumnjamo da će uspjeh postići i u Lijepoj našoj!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo