To Do Sport Event Conference prva je specijalizirana sport-event
konferencija u regiji, koja će se 1. i 2. lipnja održati na
Građevinskom fakultetu u Osijeku, a okupit će vodeće stručnjake
iz sporta i event industrije. Glavne teme o kojima će se
raspravljati vezane su uz privlačenje i organiziranje velikih
sportskih događaja i iskorištavanje njihovog turističkog
potencijala.
Kroz dva dana na edukativnim panelima i radionicama sudionici će
imati priliku ostvariti izuzetan networking, steći nova znanja i
iskustvo te se povezati s najuspješnijim licima domaće
sport-event scene koji će iz vlastitog iskustva prezentirati neke
od najvećih sportskih događaja te najaviti trendove u ovom, sve
brže rastućem području.
Ironman, Tour Of Croatia, Europske sveučilišne igre, Beach Volleyball Major Series, samo su neki od sportskih događaja koji će biti prezentirani kao primjeri dobre prakse privlačenja turista i iskorištavanja punog medijskog i sponzorskog potencijala. Na panelu o Biciklizmu kao ekonomskom, turističkom i socijalnom pokretaču svoja razmišljanja iznijet će ministar turizma Gari Cappelli i Vladimir Miholjević, direktor utrke Tour of Croatia koja značajno doprinosi promociji Hrvatske u cijelom svijetu.
O tome što sponzori očekuju od evenata, posjetitelji će imati priliku čuti mišljenje i iskustva Lordana Kondića, direktora marketinga Vipneta te Ivana Šuvara, direktora marketinga Zagrebačke pivovare, te ostalih predavača koji će posjetiteljima pružiti punu sliku kompleksnosti sponzoriranja događaja.
Joe Bašić (Ultra/Poreč Beach Major), Damir Đurović (Reboot InfoGamer) te Marko Žunić (Europske sveučilišne igre) neki su od govornika na panelu Kako (ne)uspješno organizirati globalni događaj.
Konferencija će ujedno biti prilika za povezivanje predstavnika
turističkih zajednica i promotora turističkih destinacija s
organizatorima najvećih sportskih događaja u regiji u svrhu
privlačenja takvih događaja koji mogu generirati veliki interes
kod gostiju prvenstveno u razdobljima predsezone i
postsezone.
Iskorištavanje punog potencijala evenata u svrhu promidžbe i
stvaranja pozitivne vrijednosti često koriste sponzori koji će se
na konferenciji upoznati s detaljima marketinških i medijskih
kampanja na primjerima sportskih događaja u regiji, ali i
načinima na koje se iz istih mogu generirati dodatne vrijednosti
za brendove i tvrtke koje zastupaju. Konferenciju prati bogati
sportski i zabavni program Pannonian Challengea, vodećeg extreme
sport natjecanja u regiji, u sklopu kojeg se konferencija
održava.
Cijena kotizacije je 300 kuna (+PDV), za studente iznos je 50% jeftiniji, a sav prihod prikupljen od kotizacija udruga Pannonian odlučila je donirati Centru za pružanje usluga u zajednici ‘’Klasje’’ kako bi se financiralo sudjelovanje djece u sportskim programima kroz sportske klubove grada Osijeka.