Kako piše Slobodna Dalmacija, u HŽ-u je ponovno aktualizirana priča o izgradnji posebne željezničke pruge koja bi povezivala obalne gradove Rijeku, Zadar, Šibenik, Split i Dubrovnik, a jednim svojim dijelom prolazila bi i područjem općine Šestanovac. Ta pruga se spominje u prijedlogu strategije prometnog razvitka RH donesenom još 1999. godine.
Prijedlog trase ušao je u prostorne planove Splitsko-dalmatinske županije, a usvojili su ga i ostali gradovi i općine čijim područjem prolazi. Gradnja željeznice išla bi paralelno s autocestom maksimalne udaljenosti do 100 metara. Količina prometa i troškovi gradnje uvjetovali bi različitost pristupa pojedinim dionicama, pa se dionica od Rijeke do Zadra predviđa kao dvokolosiječna, a od Zadra do Dubrovnika, odnosno do državne granice, kao jednokolosiječna, piše Slobodna.
Ovom željeznicom predviđa se uglavnom prijevoz putnika kvalitetnim vlakovima EC i IC klase u putničkom prometu, te kvalitetnih vrsta robe brzim i laganim vlakovima mase 700 tona, maksimalne brzine 120-140 km/h u teretnom prometu.
Također, izgradnja Jadranske pruge omogućila bi kvalitetnu vezu srednjodalmatinskih luka sa zaleđem, a time i veći razvoj istih luka i specijalizaciju u pružanju usluga.