Stjepo je imao tek 6 godina kada se dubrovački most otvorio, a danas ga svakodnevno gleda sa svog radnog mjesta.
"Sjećam se velikog vatrometa, velike fešte, i dan danas mi je drago vidjeti ovaj most da je tu i da stoji", rekao je voditelj ugostiteljskog objekta Stjepo Roko.
O ovom mostu dugom 518 metara razgovaralo se tri desetljeća. Realizacija mosta započela je još 1989. godine da bi službeno bio otvoren 2002. i to s dva naziva - Most Dubrovnik i Most dr. Franja Tuđmana.
Od 2004. službeno nosi ime prvog hrvatskog predsjednika. Most iznad Rijeke dubrovačke stanovnicima i gostima skratio je vožnju i smanjio promet kroz gusto naseljena mjesta.
"Skratio je put, ovaj značajno. tako da se ne mora obilaziti i brže ste u gradu", rekao je Matko iz Komina.
"Daleko je bilo obilaziti cijelu rijeku je li i to je bio najveći mislim, prioritet toga", smatra Dubrovčanin Stane.
"Ja sam tad još dosta išla na relaciji Split - Dubrovnik i tih 12 kilometara u polasku ne toliko, ali u povratku mi je značilo jako puno", rekla je Dubrovčanka Vesna.
Prije 20 godina otvorio ga je Ivica Račan, a aktualni premijer paralelu je povukao s još neotvorenim Pelješkim mostom.
"To su mostovi koji su ne samo lijepi, nego su funkcionalni i važni i u geoploitičkom smislu, važni su kao dio naše kritične infrastrukture i važni su naravno za bolje povezivanje juga Hrvatske", rekao je Andrej Plenković.
31, 5 milijun eura vrijedan most gradili su njemački i splitski izvođači. Samo tri godine nakon što je pušten u promet vjetar i snijeg stvorili su probleme - a most izgledao potpuno nesigurno.
"I onda je došlo do nekih problema sa kosim vješikama i zategama. Međutim to je sanirano, stavljeni su prigušivači? i sad bi stvar trebala funkcionirati bez problema", kazao je projektant Mosta dr. Franjo Tuđman, Zlatko Šavor.
Funkcionira onda kada nema jakih vjetrova, a uskoro bi trebao zasjati u novim bojama čak 7 milijuna kuna vrijedne rasvjete.